As-Salam.
Ada yang bertanya kenapa tak ada artikel pasal nak tahu akan teruna, mengapa tak ada petua mengenai lelaki yang dah tak suci lagi .... hmmm sebenarnya, senang je nak jawab. Sebabnya ialah orang tua-tua zaman dahulu, kebanyakkan yang mencari petua ini adalah lelaki. Dan kaum ibu pula yang lebih bersifat pemalu, agak tertutup nak berbincang hal seperti ini.

Oleh kerana sifat malu yang tinggi ini, perkara-perkara yang ada kaitan dengan bahasa tubuh, apatah lagi jika ada kena mengena dengan seksualiti, agak tidak dibincangkan oleh kaum ibu. Makanya, kalau ada pun petua yang berkait kebanyakkannya mengenai kehidupan berumahtangga yang umum, dan apabila dikhususkan ...banyaknya tentang soal perempuan.



Makanya, apabila soal dara diperkatakan, tentulah ia lebih diketahui kerana lelaki agak ambil berat, dan kalau ada pun petua yang disampaikan oleh para ibu, adalah tentunya tentang bagaimana nak menjaga tubuh seorang perempuan buat si lelaki terutama si suami.

Anda boleh baca artikel yang ini: Petua Mengenalpasti Kedaraan Seorang Perempuan, dan lihat pada komen-komen yang ada. :)

 

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement