Izara Aishah
As-Salam.
Kalau dah terkenal, maka semua orang nak tumpang semangkuk. Macam saya gak la ..hahaha.. nak numpang semangkuk gak ni menggunakan nama Izara Aishah sebagai entri di blog ini.

Saya bukan apa, sebelum ini saya pernah buat entri yang serupa, mengenai akaun Facebook Farid Kamil yang juga banyak yang tipu. Bahaya buat begini.

Yang akan jadi mangsa adalah siapa? Bukan mereka yang buat page atau akaun tu, tetapi merupakan pemilik nama tersebut ... sebagai contoh adalah Izara Aishah ni.


Orangnya memang cantik, alahai Dewi Remaja 2010 la katakan. Tambah-tambah lagi bila dah bergelar pelakon ni, fuh ..makin ramai la kenal, dan makin ramai la yang jatuh hati (kot). Yelah, sampaikan tolong buatkan akaun Facebook untuk tuan punya diri. Fan page tu leh dimaafkan lagi. Tapi sampai nak buat akaun olok-olok untuk selebriti tu ... pasal apa ehh?

Berikut adalah contoh-contoh akaun Facebook Izara Aishah yang palsu:

 


Nanti, agak2 tak suka .. aha ...mulalah macam2 ditulis yang bukan dari mulut si tuan punya. Dah berlaku gejala fitnah. Naya je. Yang busuk nama sapa nanti? Yelah, hari ini suka, esok lusa belum tentu. Manalah tahu, andai tetiba je kan ..

Izara Aishah
Pada pengguna Facebook, harap berhati-hati. Anda sebenarnya boleh membantu menyelesaikan isu ini dengan klik Report Page yang disediakan. Bukan susah pun. Kalau tidak, semacam anda berikan sokongan la pada mereka yang dah pun klik LIKE. Kalau betul tak mengapalah .. kalau tak betul? Hmm .... sama-sama banteras jenayah ...jenayah ada di mana-mana, dan ini juga merupakan satu jenayah sebenarnya.

Dan oh .... bukan salah mereka yang dah klik LIKE pun ... tetapi harapnya bila dah tahu tu, leh la unlike balik ..kan kan ... :)

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. tak nak jadi artis lah,nak jadi make up artis boleh??hehee


    *ada gak orang gila glamor ...kn3??

    BalasPadam
  2. orangnya cantikla kot. tapi tak suka dia berlakon. macam kasar sangat then cara dia luahkan dialog tu pun mcm ada yang tak kena je. nak2 lam citer soffiya tu ..

    BalasPadam
  3. org cantik biasalah...nasib kami ni cantik dalaman xde org nak kacau :P

    BalasPadam
  4. nak femes..kena la guna gmbar org femes...dok eh ?

    BalasPadam
  5. rajin sgt buat fb, ltk muka sndri x popular..ltk muka artis hot dan mnyamar...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement