Salam.
Nak pergi pasar Ramadhan ke tak ehh? Hmm sebelum ni, tahun sudah saya pergi dengan bawa kamera ... huhuhuhu... tapi tahun ni tak leh la ... susah sikit daa .. :) Tengok la budak nama Zikri ni ... adehhh ...

 
 Siap pakat ngan adik kecik dia tu ..


Hmm bila membeli di bazaar Ramadhan ni, satu je harus nak diingat, beli dengan muka yang biasa menjual ...hehee..kalau nampak muka fresh je tu, saya leh cakap, pasti citarasa anda tak sama punya. Saya dah banyak kali dah terkena camni. Ingat nak bantu mereka yang baru nak berniaga, tapi bila makanan yang dijual kita sendiri kena letak garam, susah la skit bai.

Bukan sekali dua berlaku pada saya dan keluarga. Dan saya dah cuba dah beli kat mereka yang memang jual lauk pauk di hari biasa, dari kedai mereka, dan ok je ... mungkin kepakaran dan pengalaman lama dah biasakan dengan sukatan yang perlu.

Buat peniaga, harap dapatlah berbuat sesuatu agar kami rasa berbaloi membelinya ... jangan marahhh arr .. 

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. biasa lah bulan puasa tak leh nak rasa... huhuhu~~~

    BalasPadam
  2. peniaga baru, baru nak up.. biarlah dieorang pelan-pelan kayuh - kena buat improvement tu, kalau tak bisnes boleh rugi tu.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Advertisement





CAPAI IMPIAN ANDA JADI KAYA BERJAYA!!

Impian Nak Jadi Founder Produk Jenama Sendiri? Nak Tahu Senarai Kilang yang Sediakan Produk OEM? Nak Belajar Tips Pasarkan Produk Sendiri? Segalanya Tersedia untuk Anda!! - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement