Salam.
Baru lepas makan mee segera 3 minit siap. Letak telur 2 bijik ... cili api, potong bawang skit dengan halia..... licinnnn .... heh...nasi ada tapi segan la pulak tengok nasi tu...hehehe....

Digi WWWow Awards dah pun tamat, pastu tadi saya ada posting ranking Alexa top blog bagi blog Melayu ... yang nyatanya tak ada pun blog ni dalam top 40 tu ... masih baru dalam persaingan ..hehehe... mana nak nampak, lagipun saya suka nak wat ambush ... nyorok2 dulu sebelum muncul .. eceh ...

Hmm, okeh ... sapa yang sudi nak review blog Bangku Kosong? Tulis le apa-apa pun .... kutuk ke puji ke .. ALEXA ni mana reti nak tolak2 review dari pembaca ....kalau pandai, silap2 nanti ALEXA suruh anda jadi tukang review untuk blog-blog atau website yang lain ... aha ...manalah tahu kan .. rezeki.

Tapi  itulah, saya suka nak minta jasa baik sesiapa sahaja yang sudi untuk tulis 10-20 patah perkataan untuk review blog ini. Jika sudi ..klik banner yang disediakan di bawah ye.



Review www.hasrulhassan.com on alexa.com


Dan pastikan anda berikan detail diri anda nanti bila diminta. :)

Terima kasih ye.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement