Jalan Lakukan Aksi Ini. Foto: Lensahasrul
Salam.
Tengahari memang waktu santai buat mereka yang bekerja di pejabat. Inilah masa (mungkin) buat yang ada akses internet nak capai dan baca blog-blog kegemaran mereka. Dan inilah masa, pembaca2 blog inginkan sesuatu yang rileks untuk minda dan kepala otak mereka.

Saya pasti ramai pembaca Bangku Kosong adalah mereka yang dok kerja di pejabat. Saya juga pasti ramai antara mereka ...suka melepak di blog-blog time rehat lunch begini. Malah, ada antaranya buat posting ... atau entri di blog masing-masing. Nak buat semasa berada kat umah ..uhh tak terdaya ehhh .. weeee ....

Ok ... meh saya kongsikan lagi kisah lawak jenaka untuk tengahari ini. Saya fikir mungkin ada yang dah baca lawak ni .... tapi apa salahnya kalau baca sekali lagi ..kan kan .. hehehee.. weee... jommmm ..

Tanya-tanya Antara Makcik Dan Atendan Kaunter Stesen Keretapi



Satu pagi di stesen keretapi...

Ada satu makcik tu dia tanya Attenden kaunter.

Makcik: Anak, keretapi sampai jam berapa??
Attenden kaunter: Yang dari Alor Setar sampai jam 2 petang, yang dari Kota Bharu sampai jam 1 petang, yang dari Kuala Lumpur sampai jam 4 petang, yang dari Gemas pulak satu jam lagi sampai la. Makcik nak pergi mana??

Makcik: Tak ke mana. Makcik nak melintas aja. Terima kasih lah anak, ni maknanya takdelah keretapi lalu sekarang kan... ? Terima kasih banyak-banyak. Makcik tumpang lalu ye...

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement