As-Salam.
Baru je dapat tahu ni ... kebenarannya saya tak dapat pastikan lagi melainkan si tuan punya badan berkata - betul. So .... apa ekkk adakah ini entri gossip? Hmm tapi ada cakap2 dalam dunia blog yang mengkhabarkan bahawa Ben Ashaari bakal menimang cahayamata tak lama lagi.

Dan dengar-dengar dok menunggu isteri .... wahh bagus ni .. so sesapa nak cari contoh suami .. leh cari macam si jejaka bernama Ben ni ... bukan Ben Ashaari ehh .... dia pernah cakap .. dia dah cukup kuota .. hahaha .... 

Buat Ben, seandainya berita ini adalah benar, maka didoakan semoga isteri dan anak yang bakal lahir selamat semuanya, dan semoga dapat anak yang comel lagi berketul badannya .. hehehe.... :) banyak2 berdoa. Dan jangan lupa ... ampunkan segala dosa isteri supaya nanti mudah melahirkan. Nak tinggalkan ucapan? Boleh tinggalkan di entri blog beliau ini: KLIK SINI.

Oh ya, ada sorang lagi sahabat blogger saya yang dah diam ... dulu rajin bebenor dia singgah dan komen, mungkin dah bersalin gamaknya. Nak baca blog dia? KLIK SINI.

Ben Ashaari - Seorang blogger yang hebat dan banyak bantu blogger baru naik dalam dunia blog. Santai adalah konsep blog beliau. Jika anda mencari blog santai untuk menyantai .... leh la ke blog Ben Ashaari, dan kalau nak undi saya sebagai blogger pilihan .. meh undi di sini ...Klik Dan Vote!

6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. ye ke en.hassan!! wahhh seronoknye nak timang baby ni kan...tahniah pada bro ben!

    BalasPadam
  2. @risa en hassan? erkk bapak saya tu

    BalasPadam
  3. berita mengembirakan....tambah umat Nabi Muhammad SAW..syukur....yang dinantikan oleh kedua pasangan suami isteri sudah termakbul.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement