As-Salam.
Baru sebentar tadi saya menerima satu email yang membongkar tentang petua untuk mendapatkan lebih 50,000 pageviews sehari hanya dari satu entri! Hebat kan? Ini bukan cerita reka-reka ni .. ini kisah benar yang akhirnya memberikan satu kelebihan pada blogger ini, apabila usahanya itu telah mendapat pengiktirafan dan memberikannya tempat kedua dalam satu contest anjuran COMLUV.

Klik sini untuk mengetahui mengenainya.

Ok, siapakah blogger hebat ini? Tak lain dan tak bukan ialah Ariff Shah! Dia berjaya membuktikan bahawa blogger Malaysia hebat dan mampu bersaing, dan bukannya kerana satu entri murahan, malah satu entri berkisar mengenai krisis sebenar yang berlaku di Mesir baru-baru ini.

Ini merupakan tajuk yang membolehkan Ariff Shah menang:




Buat pengetahuan, Ariff Shah baru je menjadi salah seorang penulis jemputan di laman web/blog berkenaan. Jadi, jika anda nak tahu bagaimana Ariff Shah melakukannya? Anda boleh baca seterusnya di laman web ini:

Tu nampak tu tajuk tu .. KLIK SINI untuk baca pendedahannya.

Tahniah buat Ariff Shah, dan terima kasih kerana berkongsi dengan ramai mengenai bagaimana anda melakukannya.

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. yupz, saya pon dpt email comluv psl pemenang. sayang sekali dia tak dpt 1st. tp masih ttp membuatkan blogger2 Malaysia tumpang bangga :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement