Salam.
Sapa-sapa ada petua untuk sakit tengkok ehh? Kata orang tua-tua, tu mungkin silap tidur, jadi ambik bantal yang dok pakai time tidur, jemur dan tepuk bantal tu kat tengkok ... uhh .... macam tak logik je. Apapun, hari tu saya dah cuba dah ... mak saya pi ambik bantal hempok kat tengkok saya .... buppp ...bupppp ..bupppp .. tiga kali. Ingatkan dah leh baik dah ... tengok2 ehhh ... tak jugak.

Maira main cak-cak di balik tengkok - bukan tengkok saya. Foto: Lensahasrul
Wife saya cakap kena gi mengurut, masalahnya tempat saya ni tak ada la pulak lelaki yang pandai urut2 ni. Pompuan ada la, tak tergamak saya ... 

Ada petua lain tak? Sebelum ni saya ada la idea, gi gunting rambut kat satu kedai mamak ni ....potong style no 2. Tahu kan ... potong rambut no 2 cmner? Hmm pendekkkk giler .. sesuai untuk mereka yang malas nak sikat rambut cam saya .. hahaha.... ok ... berbalik pada mamak tadi, dah habis gunting .... dia pun apa lagi ... krekkkkkk kriukkkk la tengkok saya ..perghhh memang best .... dua2 belah banyak benor bunyik krukkk krakkkk ..... tapi ehh tak hilang pun sakit tengkok saya ni. Pasal apa ehh?

Hmm so sesapa ada petua ...kasik la kat saya yer. :) leh kita sama-sama berkongsi info.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. ha'ah selalunya sakit tengkok ni bila salah tido la. tapi orang kata nak hilangkan kena tido arah berlawanan. kalo sakit tengkok belah kiri, tidor mengiring belah kanan. heheh. semoga cepat semboh!! :)

    Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
    Cari hadiah best untuk yang tersayang?

    BalasPadam
  2. @Jiji-Fify Terima kasih sebb beri petua ini. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement