Salam.
Adehh ... huh? Ninja Merah? Di Malaysia? Alahai ... sapa la yang kreatif sangat ni sampai buat cam ni. Apa daa ... ishh. Maybe nak wat tempat lahirkan Ninja Merah Malaysia kot .... kira buat papan tanda save bajet ahhh ni. Hahaha ... uhh tak patut sungguh la.

Udah2 la buat kerja vandalisme ni. Buat orang pening je nanti. Kerajaan bukan kuar duit skit nak wat papan-papan tanda jalanraya ni. Kalau kita sering tuduh kerajaan cuba habiskan duit rakyat, bazirkan duit cukai dan sebagainya .. jadi .... janganlah cuba buat cam ni. Belanja yang tak perlu kerana sikap kita yang suka buat kerosakan. Kerana gatal tangan, kerajaan kena tanggung ... kerajaan yang kena komplen ... sedangkan sebenarnya yang salah adalah tangan2 gatal ini ... ntah2 anak kita ... 

Jadi, mari sama2 kita hentikan perbuatan tak berpaedah ini. Tak perlu bazirkan duit 'kita' untuk ganti benda yang sepatutnya kita sendiri boleh tanggani dari awal. Kalau kita mekar dengan kesedaran sivik yang tinggi, tentu tak jadi masalah camni.

Hentikan VANDALISMA. Jangan bazirkan duit kita untuk benda yang tak sepatutnya.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. hahaha...gelak jap...comey je sign board 2...

    BalasPadam
  2. hahahaha..yeah!! ninja turtle...kompem kerja mamat minat kartun NAruto..lawak2.
    http://aliefcmoi.blogspot.com/

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement