Ehhh ada topik hangat rupanya. Alkisah penipuan shoutbox atau kotak jerit2. Hmm .. bak kata Ben Ashaari ... ini kes lama, cuma berlaku sekali lagi. Semua gara-gara penggunaan software tertentu untuk blogwalking. Memanglah tak patut, sebab ia menipu trafik. Bila ia kerja menipu ... semua orang tak suka.
Saya dan Zikri. Foto: Lensahasrul
So, andai ada tertanya-tanya mengapalah blog Bangku Kosong ni tak ada shoutbox ... jadi ini mungkin salah satu sebabnya. Lagipun ... bagi saya ... saya lebih suka orang komen dalam entri. Tapi kalau saya berblogwalking dan terjumpa ... saya guna gak shoutbox ni ... huhuhuhu .... sebab saya suka je nama saya keluar kat blog orang lain .. yehaaa ..... yehaaaa... uhh giler glamor kau!!

Apapun, terpulang pada diri sendiri untuk guna shoutbox ni, terserah. Ia bagus juga untuk lepak2. Tetapi yang tak bagusnya ialah orang guna software tertentu untuk blogwalking dan menipu trafik guna shoutbox ... ini yang tak patut. BAnyak dah orang komen pasal ni ... so saya tak perlulah nak komen lelebih. Lagipun saya tak tahu detail pasal software ni sebab saya tak guna shoutbox.

Ehhhh .. nak jerit jugak ke? Gerammmm? So tinggalkan komen anda di bawah ni nanti yer .. kira jerit jugaklah tu. Jangan segan2 ... jeritlah sekuat hati .... takde der orang nak marah ... apalagi saya. :)

**p.s: EHh saya tak suruh korang buat shoutbox tau .... :) ia tidak mendatangkan mudarat secara langsung... ia hanya satu isu pasal guna software bukan shoutbox! 

3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. saya xfaham larr..dr td duk baca dr blog ben ke blog sini..apa kehalnyaaa?? saya guna jugak shoutbox ni..so kena buang ke apa??? adusshh!!~~

    xfaham....tetap xfaham..!!

    BalasPadam
  2. @♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ Wieda ... tak yah buang. Tak beri kesan menakutkan pun ... :)

    BalasPadam
  3. nak JERITTT KUAT-KUAT kat sini!!!
    hehehe...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement