Langkau ke kandungan utama

Seminar Tajwid Luarbiasa Edisi Ramadan - Diskaun 50% di Melaka, Johor, Shah Alam dan Bangi

Seminar Tajwid Luarbiasa 2017 Edisi Ramadhan. Saya ada berita baik untuk mereka yang sudah berniat untuk belajar dan memperbaiki bacaan Al Quran sepanjang bulan Ramadan tahun ini. Niat murni ini mungkin menjadi azam terbaik untuk Ramadan buat sesetengah daripada anda. Seandainya anda mahu merealisasikan azam murni anda itu, maka saya syor anda daftarkan diri ke Seminar Tajwid Luarbiasa dikendalikan oleh Ustaz Asraff.

Seminar ini bakal dilangsungkan bermula penghujung April 2017 di tiga lokasi iaitu Melaka, Johor, Shah Alam dan UKM Bangi. Harga atau yuran pendaftaran asal adalah RM280 seorang, tetapi saya nak tawarkan anda harga pendaftaran dengan diskaun 50% untuk mereka yang berminat, iaitu cuma RM140 sahaja.

Seminar Tajwid Luarbiasa 2017 Edisi Ramadhan

Seminar Tajwid Luarbiasa
Menerusi kerjasama dengan Furqan Works, saya ingin bantu menyalurkan informasi ini untuk bantu mereka yang telah memasang niat untuk perbaiki bacaan Al Quran. Dengan bacaan lebih baik, in Sha Allah, anda akan dapat berganda-ganda keberkatan dalam kehidupan, apatah lagi apabila anda mengamalkannya setiap hari, setiap minggu dan setiap bulan.

Saya tak perlu kot untuk memberitahu syafaat yang bakal anda terima andai membaca Al Quran dengan betul, beserta tajwid. Saya tahu anda pun telah sedia maklum.

Al Quran menenangkan kita, dan memberikan seribu macam inspirasi dalam kehidupan manusia. Ia satu mukjizat yang sangat hebat, dan merupakan kata-kata dari Allah S.W.T.

Jika anda membaca ebook Formula Rezeki, anda tentu sudah tahu bahawa salah satu cara untuk murahkan rezeki dan mendapat rezeki yang diberkati ialah menerusi amalan membaca Al Quran dengan betul. Anda 'pegang' Al Quran dalam kehidupan, in Sha Allah .. apa yang anda hajati akan mudah tertunai.

Hadirilah Seminar Tajwid Luarbiasa ini. Dalam 2 hari sahaja,
anda akan kuasai tajwid & ilmu bacaan Al-Quran
hingga ke tahap yakin baca Al-Quran sendirian
& mampu ajar anak serta keluarga di rumah


Siapa yang ada niat dan berazam pada tahun 2017 ini untuk perbaiki, lancarkan bacaan bertajwid atau mahu mula membaca Al Quran dengan lebih baik?

Jika anda ada niat seperti ini.

Maka, saya mahu berikan tawaran diskaun ini untuk anda hadiri Seminar Tajwid Luarbiasa edisi Ramadan 2017. Anda bertuah kerana seminar ini dikendalikan oleh Ustaz Asraff, yang memang terkenal dalam mengajar pembacaan Al Quran dengan betul.

Saya mahu anda pergi ke seminar ini. Saya mahu anda tunaikan niat dan azam anda untuk mantapkan bacaan Al Quran di bulan Ramadan.

Harga Seminar Tajwid Luarbiasa

Untuk pengetahuan anda, harga asal untuk pendaftaran Seminar Tajwid Luarbiasa ini adalah RM280 seorang.

Tetapi, menerusi pautan/link yang akan saya berikan, anda hanya perlu bayar yuran pendaftaran sebanyak RM140 seorang sahaja. Diskaun 50% untuk anda.

Daftar Awal Untuk Sahkan Tempat Anda - http://bit.do/seminartajwid2017

Seandainya harga tersebut dirasakan mahal dan kurang mampu buat anda, maka saya syorkan anda untuk mendaftar secara berkumpulan lebih daripada 3 orang. Jika anda berjaya kumpulkan kawan-kawan dan mereka yang sama niat dengan anda, maka saya akan berikan diskaun pendaftaran hanya RM90 sahaja setiap seorang!

Harga Diskaun - RM140 seorang. Jika daftar kumpulan lebih 3 orang, hanya RM90 seorang.

Lokasi Seminar Tajwid Luarbiasa 2017

Lokasi Seminar 2017 edisi Ramadan ini adalah seperti berikut:
  • Melaka ( 29 & 30 April 2017 )
  • Johor ( 5 & 6 Mei 2017 )
  • Shah Alam ( 13 & 14 Mei 2017 )
  • UKM Bangi ( 20 & 21 Mei 2017 ) 

Siapa Harus Pergi?

Siapa yang harus pergi ke seminar ini?
  • Tiada masa untuk belajar mengenai tajwid dalam Al Quran
  • Bacaan Al Quran masih merangkak-rangkak
  • Lupa dan keliru mengenai hukum tajwid
  • Masalah nak belajar dengan tok guru yang garang
  • Segan nak belajar bersendirian
  • Ada niat dan mahu ajar anak sendiri membaca Al Quran dengan betul

Jangan tunggu lagi, terus daftar menerusi pautan ini:
Daftar Sini Untuk Diskaun 50%
Terhad ni. Jadi, ambil kesempatan dengan niat murni anda untuk belajar dan membaca Al Quran lebih baik. Tonton video testimoni dan pengakuan peserta seminar ini pada tahun sebelum ... mereka berikan 10/10 untuk Seminar Tajwid Luarbiasa ini.


Sila tag dan kongsikan dengan rakan-rakan anda supaya boleh sama-sama ambil peluang dan manfaat ini.
Harga - RM140 seorang jika datang/daftar sebagai individu.
Harga - RM90 seorang jika datang/daftar sebagai berkumpulan 3 orang atau lebih.



Dah baca post berikut:

advertisement


Komen Pembaca ...

  1. Bagus seminar macam ni.. kena promote la benda2 baik ni kan.. mohon share

    BalasPadam
  2. boleh ambil kesempatan untuk belajar lagi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact Me'. Terima kasih.

Popular

Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan Dengan Produk Sendiri?

Siapa yang tak teringin nak jadi jutawan kan? Sejak saya menjadi seorang blogger sepenuh masa sejak 2010 ni, saya dah nampak ramai rakan-rakan saya yang jadi jutawan. Dulu, mereka sama-sama tulis blog, tapi kini sudah berbisnes dengan produk sendiri. Awalnya untung sikit .. tapi sekarang, dah boleh dianggap sebagai jutawan.

Susah ke nak jadi jutawan ni? Ok ... mari kita semak dulu apa maksud jutawan ni. Jutawan bermaksud seseorang yang mempunyai wang atau harta yang bernilai berjuta-juta ringgit. Kalau anda ada wang atau harta lebih dari juta - ada billion, anda tetap dipanggil jutawan. Dalam bahasa Malaysia, tiada perkataan khusus untuk seseorang yang miliki wang atau harta berbillion ringgit.  Bagaimana Cara Nak Jadi Jutawan? Sekarang anda dah tahu apa maksud jutawan. Jadi, jika anda nak jadi jutawan .. misi anda mestilah untuk mempunyai dan memiliki wang atau harga lebih dari sejuta ringgit. Capai je harta bernilai juta, maka dah boleh dapat title jutawan (dari segi istilah).

Tak a…

Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Bersalin Caesarean

Terkejut. Saya selama ini ingat bahawa ikan haruan ini, baik ikan segar mahupun pati ikan haruan beri kesan terbaik untuk penyembuhan luka. Hmm rupanya, kesan positif penyembuhan tersebut adalah bergantung dengan metabolisma dan keadaan tubuh seseorang. Saya baru dapat tahu bahawa bahaya makan ikan haruan ini terutama untuk ibu/isteri yang bersalin secara pembedahan caesarean.

Serius, Saya betul-betul tak tahu, malah ketika isteri saya dalam minggu akhir untuk melahirkan anda .. saya dah belikan satu set pati ikan haruan berharga RM39. Isteri saya pula dah carikan bekalan ikan haruan segar menerusi rakan-rakan pejabatnya.
Bahaya Makan Ikan Haruan Untuk Ibu Pantang Bersalin Secara Bedah Caesarean Sebelum ini, isteri saya bersalin secara normal. Memang ketika dalam pantang bersalin, isteri saya akan makan ikan haruan dan juga pati ikan haruan. Ikan haruan memang dikenali mempunyai nilai kebaikan untuk penyembuhan luka. Semua orang tahu akan perkara ini.

Malah, makan ikan haruan telah me…

Telinga Berdesing Bawa Petanda

Pernah merasa telinga berdesing tak? Ia kadangkala berlaku tanpa diduga, tanpa ikut masa. Secara tiba-tiba .... ntah disebabkan apa, terasa telinga akan berdesing. Sesetengah akan mengaitkannya dengan sejenis penyakit dinamakan Tinnitus.

Walaubagaimanapun, orang lama-lama dalam masyarakat Melayu, ada telahan sendiri mengenai telinga berdesing ini. Mereka mengaitkan dengan kejadian-kejadian yang bakal berlaku dek kerana berdesingnya telinga. Orang tua lama-lama mengaitkan masa dan bahagian telinga yang mana terkena desingan ini, berikut saya kongsikan sedikit info dan pengetahuan mengenai telinga berdesing ini.
Telinga Berdesing Bawa Petanda Telinga Berdesing Bawa Petanda Sesuatu Kejadian Bakal Berlaku Jika Telinga Kanan Berdesing Jam 06:00 - 07:00 pagi - mendapat khabar burukJam 07:00 - 08:00 pagi - akan difitnah oleh orangJam 08:00 - 09:00 pagi - akan membuat rencana pergi jauh sendirian atau bersama orang lainJam 09:00 - 10:00 pagi - bermakna akan ada berita yang kurang menyenangka…