Seminar Tajwid Luarbiasa 2017. Saya ada berita baik untuk mereka yang sudah berniat untuk belajar dan memperbaiki bacaan Al Quran sepanjang bulan Ramadan tahun ini. Niat murni ini mungkin menjadi azam terbaik untuk Ramadan buat sesetengah daripada anda. Seandainya anda mahu merealisasikan azam murni anda itu, maka saya syor anda daftarkan diri ke Seminar Tajwid Luarbiasa dikendalikan oleh Ustaz Asraff.

Seminar ini bakal dilangsungkan bermula Ogos 2017 di tiga lokasi iaitu Perak, Johor, dan Shah Alam. Harga atau yuran pendaftaran asal adalah RM280 seorang, tetapi saya nak tawarkan anda harga pendaftaran dengan diskaun 50% untuk mereka yang berminat, iaitu cuma RM140 sahaja.

Seminar Tajwid Luarbiasa 2017

Seminar Tajwid Luarbiasa
Menerusi kerjasama dengan Furqan Works, saya ingin bantu menyalurkan informasi ini untuk bantu mereka yang telah memasang niat untuk perbaiki bacaan Al Quran. Dengan bacaan lebih baik, in Sha Allah, anda akan dapat berganda-ganda keberkatan dalam kehidupan, apatah lagi apabila anda mengamalkannya setiap hari, setiap minggu dan setiap bulan.

Saya tak perlu kot untuk memberitahu syafaat yang bakal anda terima andai membaca Al Quran dengan betul, beserta tajwid. Saya tahu anda pun telah sedia maklum.

Al Quran menenangkan kita, dan memberikan seribu macam inspirasi dalam kehidupan manusia. Ia satu mukjizat yang sangat hebat, dan merupakan kata-kata dari Allah S.W.T.

Jika anda membaca ebook Formula Rezeki, anda tentu sudah tahu bahawa salah satu cara untuk murahkan rezeki dan mendapat rezeki yang diberkati ialah menerusi amalan membaca Al Quran dengan betul. Anda 'pegang' Al Quran dalam kehidupan, in Sha Allah .. apa yang anda hajati akan mudah tertunai.

Hadirilah Seminar Tajwid Luarbiasa ini. Dalam 2 hari sahaja,
anda akan kuasai tajwid & ilmu bacaan Al-Quran
hingga ke tahap yakin baca Al-Quran sendirian
& mampu ajar anak serta keluarga di rumah


Siapa yang ada niat dan berazam pada tahun 2017 ini untuk perbaiki, lancarkan bacaan bertajwid atau mahu mula membaca Al Quran dengan lebih baik?

Jika anda ada niat seperti ini.

Maka, saya mahu berikan tawaran diskaun ini untuk anda hadiri Seminar Tajwid Luarbiasa 2017. Anda bertuah kerana seminar ini dikendalikan oleh Ustaz Asraff, yang memang terkenal dalam mengajar pembacaan Al Quran dengan betul.

Saya mahu anda pergi ke seminar ini. Saya mahu anda tunaikan niat dan azam anda untuk mantapkan bacaan Al Quran di bulan Ramadan.

Harga Seminar Tajwid Luarbiasa

Untuk pengetahuan anda, harga asal untuk pendaftaran Seminar Tajwid Luarbiasa ini adalah RM280 seorang.

Tetapi, menerusi pautan/link yang akan saya berikan, anda hanya perlu bayar yuran pendaftaran sebanyak RM140 seorang sahaja. Diskaun 50% untuk anda.

Daftar Awal Untuk Sahkan Tempat Anda - http://bit.do/seminartajwid2017

Seandainya harga tersebut dirasakan mahal dan kurang mampu buat anda, maka saya syorkan anda untuk mendaftar secara berkumpulan lebih daripada 3 orang. Jika anda berjaya kumpulkan kawan-kawan dan mereka yang sama niat dengan anda, maka saya akan berikan diskaun pendaftaran hanya RM90 sahaja setiap seorang!

Harga Diskaun - RM140 seorang. Jika daftar kumpulan lebih 3 orang, hanya RM90 seorang.

Lokasi Seminar Tajwid Luarbiasa 2017

Lokasi Seminar 2017  ini adalah seperti berikut:

Siapa Harus Pergi?

Siapa yang harus pergi ke seminar ini?
  • Tiada masa untuk belajar mengenai tajwid dalam Al Quran
  • Bacaan Al Quran masih merangkak-rangkak
  • Lupa dan keliru mengenai hukum tajwid
  • Masalah nak belajar dengan tok guru yang garang
  • Segan nak belajar bersendirian
  • Ada niat dan mahu ajar anak sendiri membaca Al Quran dengan betul

Jangan tunggu lagi, terus daftar menerusi pautan ini:
Daftar Sini Untuk Diskaun 50%
Terhad ni. Jadi, ambil kesempatan dengan niat murni anda untuk belajar dan membaca Al Quran lebih baik. Tonton video testimoni dan pengakuan peserta seminar ini pada tahun sebelum ... mereka berikan 10/10 untuk Seminar Tajwid Luarbiasa ini.


Sila tag dan kongsikan dengan rakan-rakan anda supaya boleh sama-sama ambil peluang dan manfaat ini.
Harga - RM140 seorang jika datang/daftar sebagai individu.
Harga - RM90 seorang jika datang/daftar sebagai berkumpulan 3 orang atau lebih.
Daftar sini - Daftar Seminar Tajwid Luarbiasa 2017

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Bagus seminar macam ni.. kena promote la benda2 baik ni kan.. mohon share

    BalasPadam
  2. boleh ambil kesempatan untuk belajar lagi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement