Pengacau Balik Raya, sebuah filem pendek raya 2016 dari BSN. Masih ingat lagi iklan raya 2015 daripada Bank Simpanan Nasional (BSN), bertajuk Pengacau Raya? Kali ini ... pasangan Aloysius dan Zaitun dah ada anak ... huhu ... lalu terbitlah filem pendek ini untuk iklan raya BSN untuk tahun 2016.

Anda pasti ingat kan? Tahun lepas, BSN ketengahkan cerita keluarga Colonel Bakar bersama menantu pengacaunya, Aloysius yang buat haru biru. Sekarang, jom kita saksikan pula telatah baru keluarga ini, siapa yang akan mengacau siapa dalam sambungan episod pengacau raya kali ni?

Pengacau Balik Raya - Filem Pendek Raya 2016 BSN

Tapi, sebelum tu ... saya berikan sedikit teaser untuk anda untuk iklan raya 2016 dari BSN ni.
Ia kisah Aloy, isteri dan anak kecilnya yang nak balik raya di kampung. Dalam perjalanan, Aloy terserempaklah dengan Suffian, Pak Wahib dan kambingnya Johny dan akhirnya bertemu pasangan suami isteri Pak Abdul dan Mak Nis. Dari pertemuan tak dijangka inilah tajuk Pengacau Raya dipilih untuk filem pendek raya BSN ini.
Siapah Suffian? Pak Wahib? Dan pasangan Pak Abdul dan Mak Nis? Apa masalah Johnny, kambing pak Wahib dalam filem pendek raya ni? Apa kesudahannya?

[Klik dan Baca] Nak Payudara Mantap? Ada Masalah Seksual Lelaki Wanita? Rancang Kehamilan?

Syok. Best je tengok filem pendek raya 2016 dari BSN ni .. ada pengajaran yang sangat bermakna buat semua. Dan saya fikir kebanyakkan orang akan seperti Zaiton .... isteri Aloy .. huhu. Apa yang saya maksudkan ini? Meh tonton ye.

Video Filem Pendek Raya 2016 BSN - Pengacau Balik Raya


Best tak? Saya boleh berikan 4 bintang dari 5 untuk iklan raya 2016 dari BSN ni. Anda? Kongsilah kisah ini kepada rakan-rakan anda ye, mungkin ini baik untuk ingatkan kita tentang sesuatu.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement