RF3 World Firmax3 Malaysia. RF3 World, sebuah lagi syarikat milik Bumiputera Malaysia yang sedang membina jenama dan berkembang maju ke serata dunia. Syarikat ini mencatat kejayaan tersendiri apabila salah satu produknya iaitu krim Firmax3 telah berjaya menembusi 9 buah negara dalam masa enam bulan diperkenalkan.

RF3 World Malaysia adalah merupakan syarikat Malaysia yang telah ditubuhkan pada tahun 2013 yang diuruskan oleh mereka yang berpengalaman dari pelbagai bidang, termasuklah pemasaran dan juga bidang kecantikan. Syarikat yang memasarkan produk-produk berkualiti ini telah mendapat tempat untuk mereka yang mencari peluang perniagaan kerana mengamalkan konsep perniagaan yang mudah.

Firmax3 Produk Terlaris RF3 World Malaysia

RF3 World Firmax3 Malaysia
Sepertimana syarikat Bumiputera berkualiti yang lain, RF3 World juga mengamalkan dan memiliki Good Manufacturing Practices (GMP), selain memiliki kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia dan juga sijil halal JAKIM. Ia penting untuk menembusi pasaran lebih besar, yang juga akan menambah keyakinan untuk setiap produk yang dipasarkan.

Krim Firmax3 RF3 World Malaysia

RF3 World Firmax3 Malaysia
Seperti saya sebutkan di awal tadi, antara produk terlaris dan mendapat permintaan tinggi adalah krim Firmax3. Firmax3 adalah produk krim yang menerajui dan pertama di Malaysia menggunakan kaedah terapi dari bahan tumbuhan semulajadi dari pelbagai negara dan diproses menggunakan teknologi Nano untuk menengangkan kulit.

Produk krim RF3 World Firmax3 telah mendapat permintaan yang tinggi khususnya dari wanita. Ia juga laris di kalangan mereka yang mempunyai masalah kulit dan juga penyakit yang berpunca akibat dari ketidakseimbangan hormon seperti tekanan, menguruskan badan, menegangkan payudara dan sebagainya. ia bertindak sebagai pembantu penstabil hormon yang menggunakan nano-teknologi (teknik penyerapan terbaik).

Krim Firmax3 oleh RF3 World Malaysia telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia, Control of Drugs and Cosmetics Regulation 1984. Regulation 18A(2), Director of Pharmaceutical Services, Ministry of Health Malaysia, rujukan (150603916K).

Teknologi Nano RF3 World Firmax3 Malaysia

Dengan teknologi nano, ekstrak herba akan disalurkan ke dalam sirkulasi darah dengan cepat dan segera tanpa melalui proses pencernaan, kemudian diubah menjadi auto-hormon untuk keperluan tubuh masing-masing. Inilah kelebihan yang ada pada krim Firmax3 keluaran RF3 World Malaysia.

Ia mengandungi Kigelia Africana, manjakani, pegaga, yam liar, aloevera, sel asas epal, tongkat ali, ekstrak soya, kollagen, vitamin A, vitamin B2, vitamin E dan vitamin B5. Secara amnya, kesan krim Firmax3 boleh bertahan selama 8 ke 12 jam. Namun begitu, penggunaan secara berterusan selama 3 bulan akan mengekalkan kesannya kerana hormon badan telah sedia aktif. Di tahap ini, tubuh telah selesai menjalani proses pembuangan toksik, manakala sel yang rosak telah  pun diganti hasil dan kesan pengambilan Firmax3.

Kelebihan Krim Firmax3 Untuk Masalah Hormon Badan

Kelebihan Firmax3 selain daripada teknologi nano ialah keupayaannya untuk membantu dalam rawatan bagi mereka yang mengalami masalah hormon badan. Antara penyakit yang berpunca (salah satu) daripada ketidakseimbangan hormon badan ini ialah:
  • Keguguran rambut
  • Migrain atau sakit kepala
  • Masalah tidur
  • Hipotiroidism dan Hipertiroid
  • Kekenduran payudara
  • Kesakitan di payudara
  • Ketulan pada payudara
  • Kanser payudara
  • Kurang susu badan
  • Kencing manis
  • Ketidakaturan haid
  • Cyst
  • Masalah Fibroid
  • Masalah kesuburan lelaki
  • Masalah seksual lelaki dan wanita
  • Masalah pada wanita mengandung
  • Wanita yang merancang untuk kehamilan

Cara Guna Firmax3

Cara penggunaannya agak mudah, iaitu hanya sapu pada bahagian-bahagian tertentu badan, terutama di kawasan letaknya banyak saraf yang sensitif. Antara tempat sapuan krim Firmax3 ini ialah di leher, abdomen/perut, pergelangan tangan, payudara, bawah lengan, belakang peha dan bahagian belakang badan.

Produk Lain dari RF3 World Malaysia

Selain Firmax3, syarikat RF3 World Malaysia juga mengeluarkan dan memasarkan produk berikut:
  1. Firmax3
  2. Soulmax3
  3. O2max3
  4. Slimax3
Untuk lebih info mengenai produk terbaik lain keluaran RF3 World Malaysia, anda boleh semak di laman FB syarikat ini di sini - RF3 World Malaysia

Peluang Keusahawan

RF3 World Malaysia juga membuka peluang keusahawanan kepada mereka yang minat untuk menjadi usahawan. Anda dapat menjadi usahawan sebuah syarikat produk hebat, tanpa modal yang tinggi dan menghasilkan keuntungan yang berlipat ganda.

Untuk sebarang informasi tentang produk boleh hubungi Team Agen RF3 World yang merupakan pengedar sah RF3 World.

Facebook Page: RF3 World

Nor Jannah: 017 344 8876
Yuli: 019 302 5099
Mahani: 011 3124 8158
Faezah: 012 906 3849

Terima kasih kerana sudi membaca artikel ini. Ia merupakan sebuah artikel untuk Contest Cari Duit Raya 2016 yang dianjurkan oleh AkmaOmar.com. Mohon like artikel ini jika anda mahu saya menang dalam contest ini .. hehehe .. orait. Moga anda dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur atas usaha ikhlas anda tersebut .. amin.

Contest ini dianjurkan oleh: AkmaOmar.com ditaja bersama RF3 World, RF3Worldmy.wordpress.com, OmbakCreatives.com, BengkungOpah.com, AlphaLipid.mydammahumnib.comKongsiBersamaNora, Onlajer.com, Afiffuddin.com


5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Contest yg mnarik..produk ni pn smakin laku..

    BalasPadam
  2. Contest yg mnarik..produk ni pn smakin laku..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yer betul. Ramai yang mula mendapatkan produk dari rf3 world malaysia ini. Firmax3 laris gitu.

      Padam
  3. Wah... akhirnya otai seo join juga... :D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement