Fuh, tengok pada tajuk artikel ni memang tak boleh tahan. Betulkah dengan hanya modal permulaan RM50, ada individu berjaya beli rumah yang berharga lebih RM200K sebuah? Ya, memang benar .. harga RM50 yang mereka bayar itu adalah merupakan harga ilmu Rahsia Pinjaman Rumah yang telah disediakan oleh Tuan Wahi Abdul Rashid.

Tuan Wahi Abdul Rashid merupakan segelintir daripada usahawan Malaysia yang berjaya di dalam bisnes tersendiri. Untuk pengetahuan, Tuan Wahi merupakan pengasas syarikat sewa kereta Green Matrix Car Rental, malah beliau dikenali dan digelar Otai Kereta Sewa.

Walaupun begitu, otai ini tidaklah begitu bijak dalam soal menguruskan kewangannya sehingga gagal untuk memiliki rumah sendiri. Ada syarikat sewa kereta, tetapi tak mampu untuk beli rumah sendiri? Uhh pelik sungguh, ye tak?

[Baca] 5 Rahsia Untuk Memiliki Rumah Sendiri di Usia Muda

Namun, segalanya berubah apabila berjaya belajar cara untuk menguruskan kewangannya. Dari situ, Tuan Wahi berjaya memiliki rumah sendiri sebanyak 4 buah dalam masa 5 tahun sahaja! Beliau belajar cara menggunakan wang dengan sebaiknya untuk pelaburan hartanah.

Dengan RM50, Mereka Berjaya Beli Rumah RM200K

Dan kini; kisah, teknik, cara dan kaedah yang telah beliau gunakan itu akhirnya dihimpunkan dalam sebuah ebook untuk diikuti oleh orang lain yang masih berimpian untuk memiliki rumah sendiri. Modal untuk mendapatkan ebook ini cuma RM50 sahaja (ketika saya menerbitkan artikel ini).

Menerusi ebook Rahsia Pinjaman Perumahan ini, ia telah bantu sekurang-kurangnya lima individu untuk membeli dan memiliki rumah sendiri. Lihat pengakuan daripada mereka setelah membaca ebook ini yang berharga RM50 ... dari modal ilmu RM50, ada di antara mereka berjaya beli rumah sendiri dengan harga lebih RM200K!
Dengan RM50, Mereka Berjaya Beli Rumah RM200K
Dengan RM50, Mereka Berjaya Beli Rumah RM200K
Wahh .. usahawan homestay ini pun ambil ilmu dari ebook Tuan Wahi ni. Kalau ada yang tidak tahu, Che Syazwan adalah antara usahawan yang berjaya di dalam bisnes homestay. Usahwan Homestay sebagai sumber pendapatan kedua ...fuh... kalau anda Google mengenai homestay sekitar Terengganu, anda akan nampak homestay milik Che Syazwan ini muncul ...
Bagaimana cara nak beli rumah sendiri
Cara-cara nak dapatkan pinjaman perumahan dengan gaji kecil
Bagaimana cara nak beli rumah sendiri dengan gaji kecil
Kalau anda berminat nak memiliki ebook hasil perkongsian ilmu mengenai cara nak beli rumah sendiri oleh Tuan Wahi, boleh klik pada pautan di bawah ini ...

[+] Rahsia Pinjaman Perumahan - Bagaimana Nak Beli Rumah 2 Tahun Sekali!

Semoga anda dapat manfaatkan dengan baik.

12 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Pelbagai panduan dan kaedah yang menarik untuk membantu anak muda mendapatkan rumah sendiri. Banyak info yang membantu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul .. harapan saya perkongsian ini dapatlah bantu mereka sedikit sebanyak, paling tidak ada ilmu mengenainya.

      Padam
  2. Bagus panduan ini pasti memberi semangat kepada mereka yang sedang mencari rumah

    BalasPadam
  3. memang bagus sekali panduan ni bagi mereka yang nak beli rumah tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul. Kalau betul berazam nak beli rumah sendiri, kena dapatkan panduan ni.

      Padam
  4. Untung sekarang ni banyak ebook dan kursus kewangan yg murah. Belasan tahun dulu, or at least 10 years ago, kursus sebegini bukan main mahal lagi dari rm400 hingga beribu. Jadi saya beli buku je buat panduan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hmmm dulu tak ramai SIFU .. sekarang dah banyak guru dan orang yang berilmu dalam bidang hartanah ni.

      Padam
  5. Hebat mereka yang bijak bertindak ni

    BalasPadam
  6. Terima kasih atas perkongsian menarik ni :)

    BalasPadam
  7. Bagus panduan ni untuk pembeli rumah. Terima kasih.

    BalasPadam
  8. Bagus panduan ni untuk pembeli rumah. Terima kasih.

    Espiar WhatsApp

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement