Menerusi perkongsian kisah percutian bermain air di Gold Coast Malacca International Resort, ada yang bertanyakan kepada saya mengenai harga bilik serta promosi yang ada. Mungkin ramai yang tidak tahu sangat mengenai tawaran dan promosi harga bilik dan apartment yang ada di Gold Coast Malacca International Resort ini, disebabkan resort ini masih lagi baru.

Namun, jangan bimbang ... saya akan kongsikan mengenai harga promosi yang ada, dan cara untuk mendapatkan harga bilik serta cara menempahnya. In Sha Allah, anda akan mendapat tawaran harga terbaik untuk menginap dan bermain air di Gold Coast Malacca International Resort. Dan seperti biasalah, ianya tawaran terhad, siapa cepat dia dapat.

Harga Promosi Gold Coast Malacca International Resort

Promosi Gold Coast Malacca International Resort
Ok. Secara amnya harga promosi untuk menginap di Gold Coast Malacca International Resort adalah seperti berikut, ia meliputi harga apartment 2 bilik dan apartment 3 bilik yang ada.

Apartment 2 Bilik Gold Coast Malacca International Resort

Promosi Gold Coast Malacca International Resort

Apartment 3 Bilik Gold Coast Malacca International Resort

Promosi Gold Coast Malacca International Resort

Harga yang dipaparkan adalah betul semasa post ini ditulis, dan secara amnya sah sehingga 31 Disember 2016 seperti dinyatakan. Harga pakej akan dikenakan surcaj sehingga RM60 jika tempah waktu puncak seperti cuti hujung minggu atau cuti perayaan.

Cara Menempah Apartment

Untuk mendapatkan tawaran dan harga promosi lain di Gold Coast Malacca International Resort ini, anda boleh lawati laman web - www.goldcoastresort.com.my atau terus tanpa lengah telefon talian hotline untuk tempahan ini: 06-2352888

Jika mahu membuat tempahan secara online untuk tawaran harga atau promosi lain, boleh cuba login ke laman web berikut:

[+] Agoda Offer 2016 - Gold Coast Malacca International Resort

Nak tengok gambar bilik apartment tersebut? Boleh rujuk post yang telah saya tulis di sini - Gambar Apartment 3 Bilik Gold Coast Malacca International Resort

Harapnya perkongsian info ini bermanfaat untuk mereka yang berniat nak bercuti ke tempat ni. Lokasinya agak baik sebab berdekatan dengan laluan keluar PLUS serta beberapa tempat menarik yang lain. Nak cari makan pun, in Sha Allah mudah je dari sini.

Semoga bermanfaat.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wow... boleh tahan juga kadar harganya. Kalau tidak dapat durian runtuh rasanya tidak merasa lah nak duduk kat situ... hihihi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement