UnoTelly, memberikan anda kelebihan untuk tonton lebih daripada 300 saluran online tanpa sekatan geografi. UnoTelly merupakan perkhidmatan DNS yang membolehkan anda mengakses saluran TV Online Streaming seluruh dunia. Dalam erti kata lain, ia merupakan satu perkhidmatan atau servis TV Online tanpa sempadan negara.

Saya telah mencuba menggunakan perkhidmatan UnoTelly ini, dan memang puas hati. Saya bukan sahaja dapat menonton siri-siri TV popular episode terkini, malah saya boleh menonton movie percuma yang disediakan di saluran-saluran yang ada. Bayangkan, ada lebih 300 saluran TV dan video online yang boleh anda tonton samada menerusi komputer di rumah, laptop, iPad, tablet malah di peranti mudah alih seperti iPhone dan juga telefon android yang lain.

Tonton Lebih 300 Saluran Online Tanpa Sekatan Geografi

UnoTelly - Cara Menonton TV Online Streaming Percuma Tanpa Sekatan

Apa yang perlu anda lakukan, ialah mendaftar dengan UnoTelly dan dapatkan akses ke lebih 300 rangkaian ini tanpa ada sebarang sekatan geografi. 

Ok. Anda mungkin tidak berapa nak nampak. Saya akan berikan contoh nanti, dan lihat pengalaman saya menggunakan servis daripada UnoTelly ini.

Tetapi sebelum itu, elok saya terangkan serba sedikit mengenai servis yang disediakan oleh UnoTelly ini, ye tak?

Teknologi UnoTelly - DNS Bukan VPN

Sebagai permulaan, UnoDNS adalah servis berasaskan DNS (Domain Name System), tetapi bukan VPN (Virtual Private Network). Servis inilah disediakan oleh UnoTelly. Bab ni saya tak pandai nak terangkan, anda boleh buat carian di internet. Tetapi secara amnya ialah anda boleh dapatkan servis menerusi UnoTelly untuk membolehkan anda mengakses saluran disekat seperti Netflix, Hulu, BBC iPlayer, CBS, HBO dan banyak lagi, dari mana-mana sahaja anda berada dengan hanya klik satu butang. Berikut adalah senarai saluran yang disokong UnoTelly - https://www2.unotelly.com/channels

Apa Beza UnoDNS Dengan Servis Lain?

Perbezaan asas antara UnoDNS yang disediakan oleh UnoTelly dan perkhidmatan VPN tradisional ialah anda akan mempunyai sambungan atau akses yang lebih pantas untuk video streaming berbanding perkhidmatan VPN. Ini kerana tidak seperti VPN dan penyelesaian yang lain, UnoTelly tidak ada 'orang tengah'. Hasilnya, anda boleh menonton lebih 300 saluran secara langsung dari stesen media TV dan video streaming (Netflix , BBC iPlayer) dengan kelajuan internet anda.
UnoTelly - Tonton Lebih 300 Saluran Online Tanpa Sekatan Geografi

Perbezaan kedua ialah anda boleh menonton kandungan pada hampir mana-mana peranti mudah alih yang mempunyai sambungan internet (tablet, konsol permainan video, Smart TV dan banyak lagi), berbeza daripada VPN yang majoriti daripada mereka hanya boleh digunakan pada PC dan Mac sahaja.

Kekurangannya cuma satu iaitu ia tidak dapat memberikan anda akses kepada mana-mana program atau rancangan berbayar yang ada pada saluran-saluran TV dan video online tersebut. Anda perlu langgan saluran tersebut untuk menikmati lebih daripada saluran percuma yang ada.
Watch Online Streaming Without Bounderies Using UnoTelly DNS

Namun, bagi saya, ia sudah cukup bagus sebab saya boleh menonton rancangan episode terkini mahupun episode lepas seperti Criminal Minds, The Amazing Race, CSI, NCIS dan Survivor dari saluran CBS, juga tonton online Sleepy Hollow, Bones, The Following dan Masterchef dari saluran TV Fox dan macam-macam lagilah. Episode terkini yang betul-betul terkini ye, bukan terkini di saluran TV Malaysia.

Tonton Criminal Minds (CBS) Season 10 Online

Cuba anda klik - http://bit.do/Criminal-Minds-S10E06 untuk tonton percuma Criminal Minds Season 10 Episode 6. Jika anda boleh tengok secara online, maka untunglah anda. Jika tidak boleh, maka anda boleh gunakan akses menerusi DNS yang disediakan oleh UnoTelly. Serius, saya pakai streamyx, tak ada sekat-sekat, lancar je tengok siri ini menerusi saluran CBS.
Tonton Criminal Minds Season 10 Online
Malah, anda boleh menonton saluran Netflix yang popular tanpa ada halangan. Anda boleh menonton pelbagai movie menarik di Netflix dengan UnoDNS Dynamo UnoTelly, dengan syarat anda telah mendapatkan akaun Netflix anda sendiri.

Bukan sahaja saluran rancangan TV popular, tetapi sukan, berita, dokumentari juga boleh diakses tanpa sempadan dengan UnoTelly ini.

Percuma Akaun UnoTelly (UnoDNS Gold package)

Satu berita baik untuk anda yang berminat mahu mencuba servis daripada UnoTelly ini.

Anda boleh mencuba pakej UnoDNS Gold secara percuma selama 8 hari. Pendaftaran boleh dilakukan di pautan ini - https://www2.unotelly.com/signup
UnoTelly - Tonton Lebih 300 Saluran Online Tanpa Sekatan Geografi

[advertorial]
Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement