Sejak saya mendaftar dengan Advertorial.MY,  saya telah menerima dua kali pertanyaan job review. Job review ini saya peroleh setelah saya iklankan blog saya di portal Advertorial.MY. Untuk yang tidak tahu apakah dia Advertorial.MY, anda bolehlah baca entri saya bertajuk Jana Income Blog Menerusi Advertorial.MY

Laman atau portal ini menyediakan dua kemudahan. Iaitu untuk pengiklan dan juga untuk blogger.

Jobreview Menerusi Advertorial.MY

Jobreview Menerusi Advertorial.MY

Pengiklan

  • Dapatkan servis dari blogger untuk menulis berkaitan produk, servis perkhidmatan, atau jenama di dalam blog. 
  • Pengiklan dapatkan servis advertorial dengan kadar yang ditetapkan oleh blogger atau bersandarkan persetujuan kedua belah pihak secara terus.
  • Menerusi advertorial.MY, pengiklan ada banyak pilihan dan mudah nak memilih blogger yang sesuai untuk promosikan produk. Untung-untung boleh dapatkan servis job review yang murah yang boleh berikan mereka kelebihan jangka panjang dan keuntungan bisnes tak terduga.
  • Peluang cerah untuk promosikan produk dengan penglibatan lebih ramai blogger dengan kekuatan masing-masing.
  • Peluang untuk produk dan jenama laris menerusi carian Google dengan hanya membayar serendah RM50 untuk satu post pada blogger.

Blogger

  • Dapat menjana income menerusi servis penulisan berbentuk advertorial atau advertising + editorial. 
  • Blogger akan dapat belajar menulis mengenai produk, servis perkhidmatan mahupun jenama pengiklan di dalam blog mereka. 
  • Penulisan advertorial adalah penulisan yang berisiko, tetapi berbaloi kerana dapat interaksi dengan jumlah pengiklan yang ramai, sudah ada connection.
  • Jana income diperoleh apabila pengiklan setuju membayar sehingga RM500 untuk kerja job review tersebut. 

Jika anda seorang usahawan, maka singgah Advertorial.MY dan dapatkan servis penulisan iklan editorial atau advertorial yang berpatutan daripada blogger Malaysia. Anda boleh dapat servis penulisan dan review yang hebat hanya serendah RM50, malah ada blogger yang berikan offer serendah RM30 untuk satu blog post kepada anda promosikan jenama.

Berminat nak dapatkan servis dari blogger untuk kembangkan bisnes dan perniagaan anda? Daftarkan di sini - http://bit.ly/advertorialads

Jika anda seorang blogger, inilah masa untuk anda dapatkan peluang jana income menerusi jobreview daripada pengiklan menerusi Advertorial.MY.

Berminat untuk dapatkan jobreview? Daftarkan blog anda sini - http://bit.ly/jobreviewMY

Ada ke yang berminat nak beriklan dengan blogger menerusi Advertorial.MY ini? Tak cuba, takkan tahu.... ye tak? Apabila ada pengiklan yang brminat untuk dapatkan servis Jobreview daripada apa yang telah anda tawarkan di Advertorial.MY, mereka akan terus hubungi anda menerusi email, seperti yang saya tunjukkan di bawah ini.
Jobreview Menerusi Advertorial.MY
Jobreview Menerusi Advertorial.MY
Inilah satu peluang yang sangat mudah untuk para usahawan kembangkan bisnes dengan mendapatkan servis blogger. Dan ini juga satu peluang untuk blogger dapatkan income blog menerusi jobreview hanya dari satu sumber.

p.s: Ini salah satu cara blogger dapatkan list pengiklan yang ada bajet untuk promosikan servis blog anda ... :)







4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement