Salah satu sumber income online yang boleh anda jana menerusi blog ialah mendaftar menjadi affiliate. Daftar percuma, tanpa produk sendiri, tanpa modal anda boleh jana income affiliate sebagai income pasif anda. Nak buat dia jadi income pasif, hanya guna blog sebagai medium untuk promosi. Tak ke mudah tu?

Serius. Income affiliate jika cara dan teknik betul anda gunakan, ia boleh menjadi salah satu sumber income sampingan pasif anda. Saya boleh katakan, selagi blog anda 'hidup' .. selagi itulah ada kemungkinan blog anda jana income pasif untuk anda secara online.

Saya sendiri menjana income pasif dari blog menerusi program affiliate. Saya daftar banyak program affiliate, dan saya promosikan di banyak blog-blog saya. Buat satu blog, promosikan produk affiliate yang berkaitan, cerita serba sedikit mengenai produk dan kelebihan, in Sha Allah, andai ada pembaca berminat nak tahu, tentu akan beli produk tersebut.

Income Affiliate Income Pasif

Income Affiliate Income Pasif
Namun, harus tahu .... teknik dan cara yang betul. Bukan main redah je promosi produk affiliate. Anda perlu tahu produk apakah yang terbaik untuk dipromosikan. Perlu tahu, mana lubuk affiliate sebenar untuk buat duit online income pasif secara sampingan. Perlu tahu teknik nak promosi. Benda-benda ni semua nak ada ilmu dan pengetahuan. Kena praktik dan cuba berkali-kali. Andai tak cuba, anda takkan tahu ia boleh berjaya atau tidak.

Jika anda masih newbie, masih belum terlambat nak tahu mengenai program affiliate ini. Saya nak kongsikan kepada anda mengenai bagaimana affiliate boleh jana income menerusi blog, hanya isi nama dan email kepada pautan diberikan di bawah ini, in Sha Allah, anda akan sedikit sebanyak faham mengenai affiliate.
Income Affiliate Income Pasif
Dapatkan ebook PERCUMA ini di sini - bit.ly/1klE9Am

Sebuah ebook yang ringkas tetapi padat mengenai affiliate untuk orang baru yang nak tahu cara dapatkan income affiliate income pasif menerusi blog. Saya sendiri baca ebook percuma ini, dan ia sedikit sebanyak berikan idea untuk jana income lebih dan lebih menerusi affiliate.

Panduan Bervideo Untuk Serius Dapat Income Pasif Affiliate

Namun, kalau anda serius nak jana income sampingan menerusi program affiliate, anda boleh dapatkan tutorial video lengkap yang disediakan oleh rakan saya ini ... step-by-step .... ikut betul-betul, dan anda mungkin esok lusa akan raih lebih banyak income affiliate daripada saya.

Panduan video yang saya maksudkan ialah Mesin Komisen. Saya dah dapatkan video ini yang dipaparkan dengan baik walaupun rakan saya ni kurang petah dalam bahasa Malaysia, siyes ada bab-bab yang buat anda akan tergelak sebab dengar pelat cina untuk terangkan mengenai program affiliate yang dia ceburi.

Dulu, masa awal saya beli harganya lebih RM100 weihhh .. sekarang Mesin Komisen ditawarkan dengan harga yang dah sangat murah dah. Jadi, berbaloi la jugak kalau nak dapatkan sekarang dan ketahui teknik dan cara jadi affiliate yang jana income ribu riban macam rakan blogger saya ni.

Hanya lihat dan dapatkan Mesin Komisen jika berminat sahaja, jangan beli sebab saya yang promosi kepada anda .... ingat tu. Sebab anda kena ada usaha dan buat kerja untuk dapatkan hasil yang kachinggg kachinggg ... tak ada jalan singkat, semua kena ada usaha.

Kata rakan blogger saya ni ....
Mesin Komisen™ ialah kursus video saya yang anda boleh download atau lihat secara online. Buat pertama kali, saya bongkarkan rahsia saya untuk menjana komisen 5 angka sebulan sebagai seorang Super Affiliate. Walaupun saya dah lama bertapak dalam perniagaan Internet antarabangsa, tidak pernah sekali saya mengajar Affiliate Marketing. 
Yang Paling Best... sistem ini boleh dipakai dalam pasaran mana jua, tak kira antarabangsa ataupun dalam pasaran tempatan! Walaupun saya lebih cenderung kepada produk digital, sistem ini juga berkesan untuk produk fizikal.

Camner?

Tak teringin ke?

Income Affiliate Income Pasif
Income Affiliate Income Pasif

Income Affiliate Income Pasif
Time cuti-cuti .. dok seronok-seronok dengan famili kat Pulau Langkawi pun leh jana income .. haaa kan ke best tu?


5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. wah terima kasih ya kongsi maklumat ini...berguna utk saya..

    BalasPadam
  2. Terbaik.. Mmg saya tercari2 psl affiliate ni... Tq for sharing!

    BalasPadam
  3. Bukannya mudah menjana ribuan ringgit sebulan melalui program affiliate. Selain pemilihan ebook terbaik dengan sasaran tertentu dan apa sebenarnya yang sanggup dibayar oleh pembeli, mungkin tuan apa tips yang lebih terperinci.

    BalasPadam
  4. jelesi....huhu... baru dapat cipuuutttt... je... moga dgn ebook yg sy juga dh dpt ni bakal menyemarakkan lg beg duit sy... hehe...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement