Cara Kurus Dari XXL ke M

Siapa yang tak mahu badan yang XXL turun menjadi M? Jika anda mahukan badan yang kurus ramping, bentuk badan yang cantik dan pada masa yang sama sihat wal afiat, maka anda harus baca blog post saya ini. Ini adalah kerana saya mahu beritahu cara untuk kurus dari saiz XXL ke M! Teruja tak? In Sha Allah, ini adalah alternatif ikhtiar untuk mereka yang mahu menguruskan badan.

Semua orang terutama perempuan mahukan bentuk badan yang ideal lagi cantik. Potongan badan yang menarik menambahkan keyakinan diri dan ketrampilan. Dan dalam satu aspek yang lain, ada kebaikan yang diperoleh.
Cara Kurus Dari XXL ke M

Masalah Tubuh Saiz XXL

Ok, cuba fikirkan. Seandainya anda mempunyai bentuk badan bersaiz XXL, masalah berikut mungkin akan berlaku:
  • Kurang keyakinan diri. 
  • Sentiasa merasakan diri serba kekurangan.
  • Sukar nak dapatkan saiz pakaian siap.
  • Perlu kain lebih daripada 4 meter yang sepatutnya untuk tempahan baju atau seluar.
  • Sukar untuk duduk di restoren yang sediakan bangku comel-comel.
  • Sukar untuk menyelit semasa shopping potongan harga runtuh 90 peratus.
  • Masalah bila masuk lif atau naik tangga.
  • Masalah untuk masuk ke tandas terutama tandas bergerak dan tandas awam yang sempit.
  • Pakaian mudah nampak ketat.

Banyak lagi perkara yang boleh anda elakkan seandainya anda dapat tukarkan saiz tubuh anda dari XXL ke M.

Oppss. Saya bukan nak aibkan golongan yang ada saiz sebegini, apatah lagi nak hina dina. Saya sebenarnya mahu memberikan jalan penyelesaian supaya mereka yang punyai saiz badan XXL dapat menjadi saiz M dan seterusnya menghapus lupus masalah-masalah yang saya sebutkan di awal entri ini.

Dalam masalah berat badan atau saiz XXL ini, apa yang sebenarnya berlaku ialah badan penuh dengan lemak. Dan lemak ini bukan lemak sebarangan, kerana salah satu fungsi adanya lemak pada badan ialah menyimpan toksin. Jadi, sebagai seorang yang perlu kuruskan badan, dan pada masa yang sama sihat wal afiat, maka perlulah lakukan diet pemakanan yang betul.

Tips dan Cara Kurus Dari XXL ke M

Sebab itulah, saya ingin perkenalkan set diet kurus dari XXL ke M untuk anda dari Shaklee. Ia supplement untuk bantu mereka yang ada masalah berat badan. Dalam set diet ini yang dikenali sebagai Set Kurus Asas Shaklee, anda akan diberikan supplement terdiri daripada Lecithin, Omeeratga Guard, Alfafa keluaran Shaklee.
Ok. Saya nak betulkan sedikit tentang diet dan cara nak kurus dari XXL ke M ni. Penting sekali dalam apa jua diet pemakanan yang libatkan supplement, anda tidak seharusnya melupakan dua perkaran utama, iaitu bersenam dan minum banyak air kosong (air masak). Dua perkara ini mesti seiring dengan apa jua pengambilan dalam diet anda, termasuklah pengambilan Set Kurus Asas Shaklee ini.

Lagi mengenai Set Kurus Asas Shaklee Dari XXL ke M (klik)

Kenapa penting? Sebab dua perkara itu penting dalam membantu tubuh untuk keluarkan toksin daripada badan.

Anda ambil supplement tapi tak ada 'pengangkutan' atau 'laluan' maka boleh dikira sebagai sia-sia sahajalah. Penting ni, kena ingat, minum banyak air dan bersenam paling tidak 5 minit sehari.
Cara Kurus Dari XXL ke M

Tiada jalan pintas untuk kurus dari XXL ke M. Bukan boleh hari ini ambil produk Set Kurus Shaklee ini, esok atau lusa sudah nampak kurus. Tapi jika ia berlaku dengan cepat dan pantas, itu adalah bonus untuk anda. Setiap sistem badan manusia adalah berbeza, dan cara respon kepada sesuatu produk seperti Set Kurus Asas Shaklee juga berbeza.

Tawaran Istimewa Pembaca Blog

Untung anda semua, pembaca blog ini. Sekarang ada tawaran istimewa untuk anda dapatkan cara kurus dari XXL ke M. Ia tawaran yang diberikan oleh pengedar Shaklee Norul Huda. Apa yang istimewanya kalau dapatkan produk ini daripada beliau?

Ok, pertama sekali, anda akan dapat konsultansi percuma atau bimbingan untuk jadi kurus dari XXL ke M ini daripadanya. Apatah lagi dia merupakan antara pengamal diet ini, jadi anda akan dapat nasihat daripada pengguna produk ini sendiri.

Harga Set Kurus Asas Shaklee dan Produk Lain (klik)

Keduanya, anda akan mendapat peluang untuk bersama dengan beliau melariskan produk dan seterusnya menjana income untuk diri sendiri, menerusi produk Set Kurus Asas Shaklee ini.

Cara Mendapatkan Secara Mudah dan Cepat

Jadi bagaimana? Boleh dapatkan dari Norul Huda, orangnya pun cantik lawa, mana yang teringin nak secantik dia, miliki tubuh yang bukan lagi XXL, bolehlah dapatkan Set Kurus Asas Shaklee dan produk-produk lain.

Boleh hubungi:
SMS/WhatsApp/Telegram ke 014-9209040
atau emel ke dasyifa14@yahoo.com
http://www.dasyifa.blogspot.com/
Promosi Set Kurus Shaklee


5 comments.. read them below or add one

yang baik Ishak yang baik Ishak July 22, 2014
boleh cuba jugak nie... boleh slim :D
SentiasaPanas SentiasaPanas July 23, 2014
Kalau bulan puasa pun berat badan tak turun2, bolehlah cuba Shaklee kan..
Earnic Earnic July 25, 2014
Tapi orang pompuan ni susah nak turun berat badan, nak nak kalau dah ada anak.
Muhammad Faiz Mohamed Saaid Muhammad Faiz Mohamed Saaid July 26, 2014
Kena beli dengan SID ni, nanti baru dapat tips tip top punya

Terima kasih kerana sudi tinggalkan komen. Komen anda adalah tanggungjawab anda. Jika anda dapati ada mana-mana link tidak berfungsi di dalam blog ini, sila beritahu saya ye.

Untuk peluang pengiklanan, sila email saya menerusi ruangan 'Contact'. Terima kasih.