Tips Kecantikan Kulit Cantik HESTA Beauty. Siapa yang tidak mahukan kecantikan? Ramai yang cari tips kecantikan wajah, terutama wanita. Alhamdulillah, ada yang sudi kongsi tips mencantikkan wajah ni. Kalau dicari, memang macam-macam petua kecantikan ada, tapi blog post ini saya nak kongsikan tips kecantikan wajah dari Hesta 1Stop Beauty.

Pertama sekali, saya jarang gunakan alat-alat kecantikan ni .. hehehe... sebab saya lelaki, itu faktor utama. Tetapi, walaupun saya lelaki, saya tidak menolak bahawa kecantikan dan kebersihan wajah itu penting. Dan saya pasti, ramai wanita, gadis-gadis, perempuan, isteri orang, bekas isteri, janda mahupun mak orang yang mahukan wajah cantik berseri, bebas dari kekotoran, bebas dari partikel yang mencacatkan.
4 Tips Kecantikan Wajah HESTA 1Stop Beauty

4 Tips Kecantikan Wajah

Tips kecantikan wajah dari Hesta 1Stop Beauty ni tak ada apa yang istimewa, tetapi jika diamalkan ... kelak bukan anda sahaja yang akan tersenyum gembira, tetapi juga jiran, anak-anak jiran, jiran kepada jiran, sanak sedara, kawan-kawan di pejabat ... dan paling utama, bagi yang dah ada suami, buat suami bagai tak paling memandang yang lain. Cuba amalkan ....

Membersihkan Wajah

Setiap hari wajah akan terdedah dengan pelbagai debu, partikel, asap dan juga sinaran UV matahari. Tiap kali terdedah, tiap kali itulah wajah kita akan menjadi kotor. Dan penting bagi diri untuk bersihkan wajah kita daripada segala kekotoran dan pendedahan ini.

Oh ya, alat mekap juga boleh menjejaskan 'kesihatan' kulit jika ia tidak dibersihkan. Mekap hanyalah agen sementara menaikkan seri wajah, jika alat mekap yang ada di wajah pun dah terpalit kotor, pastilah perlu dibersihkan, ye tak?

Menyegarkan Wajah

Seperti tubuh badan, wajah juga perlu disegarkan. Wajah yang berat bermekap, di penghujung hari, ia akan nampak letih dan kulit di wajah menjadi kering. Segarkan wajah penting untuk tampak muda dan bertenaga. Wajah lesu, suami pun tak mahu .. hehehehe .. betul? Maka, proses menyegarkan wajah selepas membersihkannya adalah perlu, supaya kulit wajah kekal tegang, berseri dan cantik.

Melembapkan Wajah

Kulit wajah yang kering akan membuatkan ia cepat menampakkan garis-garis penuaan. Bagi wanita, garisan penuaan ini menjadikan mereka kurang menarik. Wajah kering juga akan menyerlahkan kelesuan selain menghilangkan keanjalan kulit wajah. Anjal, barulah sedap bermain cubit-cubitan manja dengan si suami .. ye tak?

Melindungi Wajah

Makanan yang sedap, kalau tidak ditutup, dihurung lalat, boleh membawa ke sakit perut dan cirit birit. Jadi kulit wajah juga perlu 'ditutup' dan dilindungi sebaiknya. Jika tidak dilindungi, maka akan cepatlah ia rosak, dan makin banyaklah kos nanti nak jadikan ia cantik menarik .. huhuhu...

Produk Hesta

Produk Hesta sumber tumbuhan
Tips kecantikan wajah Hesta ini akan lebih berkesan seandainya anda yang sayangkan kulit cantik berseri menggunakan produk atau set perawatan kulit wajah Hesta (Hesta Facial Treatment Set). Sebab apa nak guna produk ini? Bukankah ada produk lain yang boleh digunapakai bersama tips kecantikan wajah tadi tu?

3 Sebab Memilih Produk Hesta untuk Kecantikan Kulit Wajah

Ok, sebabnya ialah ...

Sumber bahan untuk kandungan set perawatan wajah ini adalah dari sumber tumbuhan. Jadi, secara umumnya ia selamat dan paling penting ia suci dan halal digunakan oleh semua. Produk ini mengandungi ekstrak tumbuhan dari Rosemary, Chamomile, Aloe Vera, Minyak Zaitun, dan serbuk mutiara. Ia juga ada approval dari KKM (Kementerian Kesihatan Malaysia)

Kalau Google, anda boleh nampak banyak kelebihan sumber-sumber yang dah saya nyatakan tu.

Kedua, guna pakai produk ini hanya perlu dua kali sehari. Tak payah setiap kali ke bilik air, nak kena guna .... sekali pakai pagi, dan sekali lagi pakai malamnya.

Ketiganya ... ... itu rahsia produk Hesta .. bab ni .. anda boleh rujuk blog Hesta 1Stop (klik). Di situ, ada tips lain untuk kulit cantik berseri macam gambar di bawah ni .. yehaa .. hehehe...
Panduan dan tips untuk menjaga kulit wajah
Produk penjagaan kulit wajah hesta
Untuk info lanjut mengenai produk ini:

Blog - http://hesta1.blogspot.com
Pembelian - http://hesta1stopbeauty.com
Facebook - https://www.facebook.com/HESTA1STOPBeautyCenter

Wajah itu satu pemberian dan anugerah, jaga sebaiknya bukan hanya luaran tetapi juga dalaman. Jika tidak menjaganya, jangan pula merungut kemudian hari ...


1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Actually when someone doesn't know afterward its up to
    other users that they will help, so here it happens.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement