Ramai yang tertanya-tanya, halalkah pendapatan dari program 8Share? Yelah, ia bukan satu isu kecil, ia satu isu besar, lebih-lebih lagi ramai yang sertai buat duit online dengan 8Share ini ialah blogger Malaysia yang beragama Islam. In Sha Allah, dalam entri ini anda boleh tonton satu video pendek yang menjelaskan persoalan Halalkah Pendapatan 8Share?

Halalkah Pendapatan 8Share?

Video pendek ini disediakan oleh pihak 8Share sendiri dengan menampilkan Yuna. Kenal Yuna? Bukan Yuna Zarai penyanyi international Malaysia tu ehh ... ini Yuna yang handle segala urusan cashout untuk ahli berdaftar 8Share.

Sebagai seorang yang pentingkan mana datang sumber sesuatu pendapatan itu, maka video ini harus anda tonton. Dan menerusi video ini juga, anda akan tahu, adakah sumber pendapatan yang atau telah anda dapat itu halal atau tidak. Haa .. yang ni tak perlulah nak ulang, anda dah besar panjang tahu mana baik dan mana buruk; mana cara yang betul dan cara tidak betul.

Satu ingatan penting, nak buat duit .... jangan menipu dan memperdaya. Itu sahaja.


Harap dah jelas mengenai isu pendapatan halal atau tidak halal jana pendapatan online menerusi 8Share ini. Saya tahu, mesti ada di kalangan anda yang dok baca akan terkena tempiasnya, al maklumlah .. dalam keadaan sekarang, ramai yang cuba dapatkan income mudah dengan cara mudah tetapi tidak sepatutnya.

Dapatkan tips dari saya mengenai cara nak buat duit online melalui 8Share dengan betul di sini - 7 Tips Popular Buat Duit Dengan 8Share dan Cara Betul dan Tips Dapatkan Income 8Share

Pendapatan anda melalui 8Share mungkin boleh dipertikaikan samada ia halal atau tidak, cuba baca entri yang saya tulis ini - Cara Tipu Klik Iklan 8Share. Satu entri yang boleh mengingatkan kita apa yang boleh dan tidak boleh dalam bab mencari pendapatan secara online sah dan halal.


19 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. haa, baru kejap tadi bukak email dari Yuna dia hantar pasal video nie.. baru terfikir nk post entri pasal nie tapi HH lgi cepat haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepantasan adalah segala-galanya .. hahahaha

      Padam
  2. account 8share cx da lame terkubur. haha. tp yelakan, ramai yg suke tipu . soh klik link tp kua 8share. tipu. huhu. yg soh klik time segmen diorunk tu okaylah jgk kan .. semoga halal tiap yang kita dptkan. :)

    BalasPadam
  3. yang penting caranya..betul tak bro..hu3

    BalasPadam
  4. Yupa.. wa setuju.. Jangan menggunakan ayat2 yang menipu semata2 nak suruh org lain klik.. heh..

    BalasPadam
  5. masih ramai yang main jahat ni..

    BalasPadam
  6. suatu peringatan buat saya dan bloggers....

    BalasPadam
  7. Yuna ke Aqila? Inilah yg dikatakan sebagai publisher, atas usaha masing2 duit jd halal @ haram. Ko share bnda betul, ok ko share bnda salah x ok lah jadinya.. ke guane?

    BalasPadam
  8. Dapat juga video dari Yuna. Dulu-dulu ingat Yuna tu Yuna Zarai. Hehe. Dah clear dah pasal kaedahnya :)

    BalasPadam
  9. (Y) ye ini yang sebetulnya.. cara kita yang menghalalkan duit itu. Kalau salah maka jadilah sebaliknya. Wallahu'alam

    BalasPadam
  10. Baru tengok juga di emel.. mmg betul, pokok pangkal atas mcmmana kita nk promote.. boleh jadi halal atau haram...

    BalasPadam
  11. la ni rupa Yuna. Cun gak. BBL tak berapa aktif dengan 8share ni lagi pun sendiri mau ingat la bila duit 8share tu guna beli makanan

    recent post : Semangat Header & Logo Baru

    BalasPadam
  12. ramai yang nak cepat naik earnings tu...ada yang buat cara salah...fikirlah sendiri halal ke tak income yang dapat tu kan...huhu

    BalasPadam
  13. As'salam...help! Sape2 ade vid ats tu mean link bole tlg sharekn pasai ambe xleh tgk vid xbole tekan langsung pantuan tu...nk tonton vid penjelasan halal haram...mohon jasa baik korg share link tu kt sini or at my email boyafiq_07@yahoo.com psai ambe mau perkemas dlu soal halal haram bru bole jelaskn kt org lain nk join o x...big thanks to yg sudi nlong ambe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Video di atas berfungsi dengan baik. Ada pautan disediakan di dalam video tu.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement