Ramai yang tertanya-tanya, halalkah pendapatan dari program 8Share? Yelah, ia bukan satu isu kecil, ia satu isu besar, lebih-lebih lagi ramai yang sertai buat duit online dengan 8Share ini ialah blogger Malaysia yang beragama Islam. In Sha Allah, dalam entri ini anda boleh tonton satu video pendek yang menjelaskan persoalan Halalkah Pendapatan 8Share?

Halalkah Pendapatan 8Share?

Video pendek ini disediakan oleh pihak 8Share sendiri dengan menampilkan Yuna. Kenal Yuna? Bukan Yuna Zarai penyanyi international Malaysia tu ehh ... ini Yuna yang handle segala urusan cashout untuk ahli berdaftar 8Share.

Sebagai seorang yang pentingkan mana datang sumber sesuatu pendapatan itu, maka video ini harus anda tonton. Dan menerusi video ini juga, anda akan tahu, adakah sumber pendapatan yang atau telah anda dapat itu halal atau tidak. Haa .. yang ni tak perlulah nak ulang, anda dah besar panjang tahu mana baik dan mana buruk; mana cara yang betul dan cara tidak betul.

Satu ingatan penting, nak buat duit .... jangan menipu dan memperdaya. Itu sahaja.


Harap dah jelas mengenai isu pendapatan halal atau tidak halal jana pendapatan online menerusi 8Share ini. Saya tahu, mesti ada di kalangan anda yang dok baca akan terkena tempiasnya, al maklumlah .. dalam keadaan sekarang, ramai yang cuba dapatkan income mudah dengan cara mudah tetapi tidak sepatutnya.

Dapatkan tips dari saya mengenai cara nak buat duit online melalui 8Share dengan betul di sini - 7 Tips Popular Buat Duit Dengan 8Share dan Cara Betul dan Tips Dapatkan Income 8Share

Pendapatan anda melalui 8Share mungkin boleh dipertikaikan samada ia halal atau tidak, cuba baca entri yang saya tulis ini - Cara Tipu Klik Iklan 8Share. Satu entri yang boleh mengingatkan kita apa yang boleh dan tidak boleh dalam bab mencari pendapatan secara online sah dan halal.


Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

20 Komen

haa, baru kejap tadi bukak email dari Yuna dia hantar pasal video nie.. baru terfikir nk post entri pasal nie tapi HH lgi cepat haha

Reply

Kepantasan adalah segala-galanya .. hahahaha

Reply

account 8share cx da lame terkubur. haha. tp yelakan, ramai yg suke tipu . soh klik link tp kua 8share. tipu. huhu. yg soh klik time segmen diorunk tu okaylah jgk kan .. semoga halal tiap yang kita dptkan. :)

Reply

sudah tonton dan faham :)

Reply

yang penting caranya..betul tak bro..hu3

Reply

Yupa.. wa setuju.. Jangan menggunakan ayat2 yang menipu semata2 nak suruh org lain klik.. heh..

Reply

masih ramai yang main jahat ni..

Reply

suatu peringatan buat saya dan bloggers....

Reply

Yuna ke Aqila? Inilah yg dikatakan sebagai publisher, atas usaha masing2 duit jd halal @ haram. Ko share bnda betul, ok ko share bnda salah x ok lah jadinya.. ke guane?

Reply

Dapat juga video dari Yuna. Dulu-dulu ingat Yuna tu Yuna Zarai. Hehe. Dah clear dah pasal kaedahnya :)

Reply

(Y) ye ini yang sebetulnya.. cara kita yang menghalalkan duit itu. Kalau salah maka jadilah sebaliknya. Wallahu'alam

Reply

Baru tengok juga di emel.. mmg betul, pokok pangkal atas mcmmana kita nk promote.. boleh jadi halal atau haram...

Reply

la ni rupa Yuna. Cun gak. BBL tak berapa aktif dengan 8share ni lagi pun sendiri mau ingat la bila duit 8share tu guna beli makanan

recent post : Semangat Header & Logo Baru

Reply

ramai yang nak cepat naik earnings tu...ada yang buat cara salah...fikirlah sendiri halal ke tak income yang dapat tu kan...huhu

Reply

As'salam...help! Sape2 ade vid ats tu mean link bole tlg sharekn pasai ambe xleh tgk vid xbole tekan langsung pantuan tu...nk tonton vid penjelasan halal haram...mohon jasa baik korg share link tu kt sini or at my email boyafiq_07@yahoo.com psai ambe mau perkemas dlu soal halal haram bru bole jelaskn kt org lain nk join o x...big thanks to yg sudi nlong ambe...

Reply

Video di atas berfungsi dengan baik. Ada pautan disediakan di dalam video tu.

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.