Selebriti jelita baca tweets blog ini. Dah lama, sejak tahun lepas dah (kot) si aktres jelita ni followed twitter blog ini. Mungkin pada masa tu, saya banyak keluarkan cerita dan kisah selebriti jelita ini. Follow twitter tapi tak pasti samada si jelita ini ada baca isi kandungan blog. Belum lagi nampaknya meninggalkan jejak-jejaknya.

Apa manfaatnya bila selebriti jadi follower anda? Hmmm ..... saya lebih suka fikir positif. Bila ada yang ikut itu punyai pengikut yang ramai, maka lebih mudahlah untuk sebar luaskan sesuatu - dan dalam konteks ini, penyebaran ilmu mengenai blog. Oh saya tidaklah hebat mana, tapi andai dapat satu dua entri dikongsikan menerusi twitter, dan lepas tu diretweet pula oleh seorang selebriti cantik yang ada jumlah pengikut yang ramai - bukankah itu satu kelebihan.

Neelofa Follows HASRULHASSAN.COM di Twitter

Neelofa suka OHBlogger Malaysia

Bagaimana nak bolehkan selebriti seperti Neelofa follow anda? Mudah je, cerita dan kongsi perkara-perkara baik .... itu sahaja. Tak perlu adu domba, tak perlu gossip.

Benda baik semua orang suka. Maka mengapa perkara itu tidak dilakukan oleh blogger Malaysia? Bagi saya setiap manusia ada kebaikan ia sendiri, kerana itulah dia dilahirkan ke dunia ini. Mungkin kerana jalan yang dipilih itu telah membawa kepada takdir yang berlainan.
reTweet Neelofa dari OHBlogger HASRULHASSAN.COM

Eceh, janganlah pandang-pandang dan senyum simpul pada saya sebegitu rupa. Tak perlu jeles pun. Neelofa bukan tertarik pada saya ... hehehe... tapi mungkin kepada cerita-cerita, kisah dan perkongsian yang saya terbitkan menerusi blog ini. Tak percaya? Lihat tweet dulu yang pernah Neelofa balas - Baca INI (klik).

Ya, tentu seronok bila ada selebriti jelita baca tweets dan blog anda ... kan kan?

Oh ya, twitter blog ini - http://www.twitter.com/hasrulhassan

Pastikan ada muka saya ehhh .. kalau bukan, itu mungkin pelakon dari India.... hehehehe....

*p.s: Manusia itu dilahirkan dalam pelbagai wajah dan rupa. Mereka bukan dilahirkan untuk dibenci, tetapi untuk disayangi sesama. Ada tujuan manusia itu dilahirkan dalam variasi. Fikir dan jangan cepat kita melatah dan membuat penghakiman.




Penafian: Gambar, artikel ataupun video yang ada di blog ini adakala berasal dari pelbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika timbul masalah mengenai perkara ini, anda boleh menghubungi saya disini.

Artikel dan catatan adalah ulasan serta pendapat peribadi saya berdasarkan pengalaman dan pengetahuan. Kesilapan (jika ada) adalah khilaf saya dan mohon dimaafkan.

15 Komen

sy pn suka ayat tu...jom follo n exchange list Tak Mungkin Benar

Reply

mesti suka neelofa ni.... hihihihi

Reply

huhuhu nak try jgk r cam bro..mna tau le tarik neelofa bca entri kat blog jgk huhu~

Reply

hehe den dulu pernah tweet bro adi putra, terus dia follow twitter den

Reply

pergh,.. bestnya..hehehehe.. tahniah bro... :)

Reply

wahh best2 dato fazley, adi putra, tauke jambu antara artis yg rajin follow peminatnya di twitter =)

Reply

NAK JUGAK RASA DI FOLLOW ARTIS..

Reply

Ayat yang mana tu? Pelakon filem india tu ke?

Reply

Ehemm .. *dengan senyum simpul memalu kucing siam .. hahahaha

Reply

Ohh baru tahu tu Banu ... hmmm .. adi putra ada follow gak.

Reply

Hehehe..cubalah tweet pasal mereka. Yang baik2 sahaja :)

Reply

wah, mesti rasa banggakan HH..kalau saya pun mesti rasa gembira

Reply
Peringatan: Komen adalah tanggungjawab anda. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang ulasan dan komen yang anda tinggalkan. Komen berbaur lucah, provokasi perkauman serta berbentuk iklan adalah dilarang. Hubungi saya disini. andai timbul isu dan masalah.