As-Salam. Sebelum itu, HH ucapkan terima kasih kerana kesudian anda membaca entri ini. Bukan mengenai tips atau petua berblog, tetapi sebuah cerita kehidupan yang ada dalam hidup manusia seperti anda. Doa buat adik Soleh, anak kepada seorang blogger yang menderita sakit yang serius.

Sakit apa? Jika anda seorang pembaca blog ini, tentu dah sedia maklum siapa Soleh yang HH ceritakan. Ada beberapa entri mengenai perihal adik Soleh ini. Tak membaca tak mengapa .... mungkin ia tidak ada kaitan dengan dunia blog anda ....

Apapun, dalam entri ini, HH mohon jasa baik anda semua untuk menghulurkan ..... bukan wang ringgit tetapi memanjatkan doa kepada Allah S.W.T agar adik Soleh selamat dalam rawatan dan mendapat kesan positif daripada segala rawatan yang dijalaninya.

Doa Buat Orang Yang Sedang Sakit


Ya Allah, hilangkan dari dirinya (Adik Soleh) penyakit, kembalikan dia kepada kesihatan dan kesembuhan. Bantulah dia dengan sebaik-baik perlindungan, dan kembalikan dia kepada sebaik-baik kesembuhan. Jadikanlah apa saja yang dirasakannya pada waktu sakitnya sebagai pahala untuk kehidupannya dan penghapus atas segala kesalahan-nya. Ya Allah, sampaikan shalawat kepada Muhammad dan keluarga Muhammad. Amin Ya Robbillalamin...

Ikuti kisah adik Soleh di sini: Akak Nora Berkisah



Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement