Zaman sekarang adalah zaman berniaga secara online. Jika anda adalah seorang peniaga, pasti akan ketinggalan jika masih berniaga cara lama.

Berniaga secara online ini ada banyak cara, antaranya menerusi platform sedia ada seperti Shopee, Lazada atau membina laman web e-commerce sendiri; contohnya menerusi EasyStore atau Shopify. Terdapat banyak pilihan untuk mereka yang ingin mula berniaga secara online.

Bina Laman Web E-Commerce Tanpa Kos

Panduan Bina Web E-Commerce Tanpa Kos

Bina laman web untuk perniagaan dah tak macam dulu. Jika dulu, agak susah .. almaklumlah, tak ramai yang explore benda ni. Tetapi sekarang, dah ada pelbagai cara dan kaedah untuk membuat dan membina laman web berbentuk e-commerce ini. Malah, kos untuk membuatnya juga sudah semakin murah malah ada yang percuma!


Dulu Kos Buat Web Macam Ni .. Giler Mahal!

Buat yang tak tahu, dulu kalau nak buat dan bina laman web e-commerce ni, kos yang perlu dikeluarkan adalah agak tinggi. Kerana apa? Sebab dulu tak ada platform mudah macam EasyStore, WooCommerce, Wix dan sebagainya untuk bina laman web bisnes ini.

Jika upah orang, kosnya boleh cecah ribuan ringgit.

Itu baru kos untuk bina laman web tu sahaja, belum masuk lagi kos untuk beli domain (url nama web) dan juga hosting (tempat simpan data).

Memang ada platform yang boleh anda gunakan untuk bina laman web e-commerce tanpa upah orang. Tapi, biasanya ada bayaran bulanan untuk kos sewaan hosting. Walaupun ianya tidaklah mahal mana, tetapi buat mereka yang baru nak berniaga online ni, parah juga nak ditanggung. Lagi-lagi kalau jualan produk tidak memberangsangkan.

Err ... macam susah je nak buat dan bina web e-commerce ni. Macam-macam benda yang macam susah je.

Aha ... saya ada berita baik untuk anda!

KlikJer Keluarkan Panduan Untuk Bina Web E-Commerce Tanpa Kos

Panduan Bina Web E-Commerce

Menerusi Klikjer, sekarang sudah ada panduan untuk anda bina laman web e-commerce anda sendiri.

Lebih menarik lagi ialah ....

Dengan menggunakan panduan disediakan oleh Klikjer, sebagai peniaga, anda tidak perlu lagi keluarkan kos yang besar dan tak perlu membayar sebarang yuran bulanan untuk membina web e-commerce atau kedai online sendiri! Segalanya PERCUMA!

Panduan ini disediakan bagi membantu peniaga yang baru nak mula berniaga secara online khususnya untuk para peniaga kecil, yang berniaga dari rumah mahupun berniaga di jalanan. Tak kira samada berniaga makanan, berniaga bundle, berniaga barang secara dropship, berniaga pasar malam atau uptown, mahupun petani atau penternak.

Jika ada keinginan mahu memasarkan produk mereka dengan menggunakan website e-commerce, maka saya syorkan anda gunakan panduan disediakan Klikjer ini.

Jadi.... disini!

Adanya panduan ini...

Anda dah boleh membina web e-commerce sendiri.. secara PERCUMA!

  • Tidak perlu bayar upah beribu-ribu
  • Tidak perlu bayar kos hosting & domain
  • Tidak perlu bayar yuran langganan bulan-bulan!

Ya betul ...

Tiada sebarang kos!

Web Boleh Integrate Dengan Payment Gateway

Malah web e-commerce anda tu.. boleh integrate sekali dengan payment gateway untuk memudahkan anda menerima bayaran dari pelanggan! Boleh jadi sebijik macam Lazada, Shopee, Zalora, Amazon dan lain-lain tu.

Best kan?

Anda berminat nak tahu caranya?

Info Lanjut dan Cara Dapatkan Panduan Ini

Baik! .. Klik sahaja butang dibawah untuk tahu info lanjut....




Dan dengan harga panduan cuma RM50, anda akan dapat pakej panduan disertakan dua (2) bonus berikut:

  1. Panduan Pantas Dropship Shopee ke Kedai Online Anda!
  2. Panduan Pantas FB & IG Ads

Fuh ... berbaloi tu! Mana ada pakej panduan yang sebegini bagus yang boleh bantu anda berniaga secara online dengan ada web e-commerce anda sendiri, siap boleh digunakan untuk buat dropship terus dari supplier di Shopee atau Lazada. Dan lagi dapat pula panduan untuk cara-cara nak beriklan menggunakan Facebook Ads dan IG Ads terus ke laman web e-commerce anda.!

Dengan nilai RM50 anda akan dapat tahu:

  1. Cara nak bina web e-commerce anda sendiri tanpa kos domain, hosting atau bayaran bulanan.
  2. Cara nak adakan payment gateaway untuk laman web bisnes anda.
  3. Cara nak jual barang secara dropship di laman web e-commerce anda sendiri.
  4. Bagaimana nak buat iklan di FB dan IG.

Banyak dapat tu ... silap-silap anda boleh buat bisnes baharu - bina web e-commerce untuk orang lain atau buatkan iklan di Facebook atau Instagram.



Okeh .. semoga berjaya. Jadilah peniaga online yang ada laman web e-commerce sendiri. Pasti lebih mantap!. In Sha Allah.

1 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Terbaik panduan ini... musim2 ini sesuai tambah pendapatan dengan belajar skill baru.

    PS5 Pre Order

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement