Traveloka Banner

Rahsia Untung RM15K Jual Tudung Tanpa Kedai

Wow.. untung sehingga RM15,000 sebulan hanya dengan jual tudung, tanpa premis dan bermula dengan modal cukup rendah, iaitu kurang RM1000! Ini memang luar biasa, tetapi bukan sesuatu yang mustahil. Bisnes jual tudung ni memang laku keras, dah ada permintaan cuma nak ada usaha supaya tudung yang ingin dijual sampai ke sasaran pelanggan.

Hampir sesiapa sahaja boleh memulakan bisnes tudung ini. Saya dah banyak tengok kisah kejayaan usahawan bisnes tudung ini. Ada dari golongan surirumah, ada yang bergelar pelajar dan ada dari golongan kaum lelaki.

Rahsia Bisnes Tudung, Dapat Untung RM15,000 Sebulan Jual Tanpa Kedai

Dalam ebook best seller Rahsia Bisnes Tudung, ada diceritakan mengenai pengalaman sebenar cara nak dapat untung RM15,000 sebulan, tanpa perlu menyewa premis. Bisnes pula dibuat secara online. Itu sebab ia menjadi bisnes pilihan ramai surirumah dan juga pelajar.

Nak mula buat bisnes tudung ni, tidaklah susah sangat! Kita boleh mula dengan modal beberapa ratus ringgit sahaja! Pulangannya juga agak cepat. Duit modal akan dapat dipusingkan dengan cepat! Lubuk jualan juga senang dijumpai.

Bila kita buat bisnes tudung ni... Banyak sangat kos yang dapat kita potong dan jimatkan! Sebabnya, bisnes tudung ini kita boleh buat dan mula dari rumah sahaja!

Penghantaran pun tak perlu pergi ke pejabat pos! Tetapi abang posmen yang datang sendiri ke rumah ambil barang! Dah jimat kos minyak dan masa disitu!

Dalam menjalankan bisnes tudung ni juga, tak perlu sebenarnya nak menggunakan model dan buat photoshot dalam studio. Kalau nak buat pastilah ia memerlukan kos beratus, bahkan beribu ringgit untuk mengambil gambar setiap jenis tudung.

Dalam ebook Rahsia Bisnes Tudung, ada tunjukkan cara nak buat ... bagaimana nak dapatkan 'model' untuk menggayakan tudung, yang seterusnya boleh menjadi bahan untuk strategi promosi dan pemasaran.

Tak perlu guna kamera mahal-mahal, guna kamera smartphone pun dah memadai sebenarnya, apatah lagi andai promosi nak dibuat tu cuma menggukan saluran media sosial seperti Facebook atau Instagram.

Aha .. mungkin akan ada yang kata, bisnes tudung ni dah tepu. Yelah, setiap hari ada sahaja jenama tudung baharu muncul di pasaran.

Tetapi percayalah, pasaran tudung ini amat luas.

[Dah Baca?] 5 Kelebihan Memulakan Bisnes Tudung

Seorang wanita kadangkala memiliki sehingga 10-20 helai tudung pelbagai jenama hanya untuk satu warna. Tu belum dikira ikut corak, ikut jenis kain, dan ikut fesyen menggayakan.

Nampak tak? Jadi kalau anda seorang yang ada niat nak mulakan bisnes tudung ini, jangan risau pasal permintaan. Permintaan akan kekal ada, dan semakin hari .. permintaan untuk tudung ini semakin meningkat.

Tudung dah menjadi sebahagian fesyen masa kini yang popular.

 
Hari ini, dari kanak-kanak, sekolah rendah, sekolah menengah, pelajar kolej & universiti, wanita bekerja dan wanita berumur... semuanya memakai tudung. Dan apa yang lebih menarik lagi, golongan wanita berhijab ini, akan terus membeli tudung walaupun mereka sudah mempunyai berpuluh dan beratus helai tudung di rumah.

Anda nak belajar teknik bisnes tudung ini sehingga mampu hasilkan keuntungan sehingga RM15,000 sebulan?

Jika sudah ada niat, cuba dapatkan panduan yang telah tersedia untuk diikuti, terus ke laman web ini - Rahsia Bisnes Tudung

Bila kita nak buat bisnes tudung ni, memang ada banyak juga benda yang perlu kita tahu.
  • Di mana nak cari supplier?
  • Apa tudung yang disukai oleh pasaran?
  • Kain jenis apa yang mahu digunakan?
  • Mana nak cari tukang jahit?
  • Berapa harga nak letak?
  • Macam mana nak ambil gambar yang menarik?
  • Kat mana nak jual?
  • Macam mana nak buat ayat iklan?
  • Macam mana nak tahu apa tudung yang pelanggan suka?
Jadi, semua ini boleh diperoleh dari ebook panduan ini.


Oh ya, jangan risau .. ia satu ilmu yang memang berguna kerana ianya ditulis oleh usahawan berjaya di dalam bisnes tudung ini, iaitu pemilik Madihah Scarf.




Advertisement

Rahsia Shopee

Post a Comment

1 Comments

  1. Alhamdulillah ..bisnes tudung mmg masyuk especially musim raya. Jom kekal sihat di sini https://www.ketamkecil.com/4-langkah-kurangkan-risiko-serangan-jantung-yang-boleh-bawa-maut/

    ReplyDelete

Komen adalah tanggungjawab anda. Sebarang komen yang ditingalkan tertakluk pada Akta 588 SKMM. Komen dengan nada ilmiah, dan lakukan dengan niat yang murni. Untuk pengiklanan, boleh gunakan borang 'hubungi saya' atau looket.me/hasrulhassan.