Wah, saya rasalah, Tahun Baru Cina 2018 tahun anjing kali ini banyak betul iklan-iklan (TVC) baru yang keluar. Yang menariknya ialah, iklan-iklan berkaitan Tahun Baru Cina (CNY) 2018 datangnya dari syarikat-syarikat besar dan multinasional, contohnya iklan Chinese New Year TVC 2018 dari Mercedes-Benz. Iklan TVC dari Mercedes-Benz adalah sebuah cerita pendek bertajuk Blessings.

Jika anda seorang yang gemar menonton iklan-iklan hari perayaan yang unik, sama seperti saya .. meh tonton iklan cerita pendek Blessings, Mercedes-Benz Chinese New Year TVC 2018 ini.

Blessings - Mercedes-Benz Chinese New Year TVC 2018

Mercedes-Benz Chinese New Year TVC 2018
Blessings, sebuah TVC daripada Mercedes-Benz untuk Tahun Baru Cina 2018 berkisar mengenai seorang datuk bercerita tentang perkahwinan kepada cucunya yang masih bujang dan sukar mahu membuat keputusan untuk berkahwin.
[post_ads]
Jika anda belum tonton lagi, boleh tonton video iklan tersebut di bawah.


[post_ads_2]
Dah tonton ke video iklan (TVC) daripada Pensonic Malaysia? Saya ada kongsikan dalam post sebelum ini, kalau belum ... boleh terus ke pautan ini - Going Home - TVC Chinese New Year 2018 from Pensonic

Bagus kan hidup di Malaysia, boleh lihat dan saksikan banyak iklan menarik pelbagai perayaan berbilang kaum. Moga keharmonian yang dikecapi ini dinikmati dengan penuh syukur.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement