Uhh .. ada video best berkaitan Samsung vs Apple, ia telah menjadi video viral di Amerika menerusi laman web YouTube. Jika anda seorang peminat produk Apple, terutama sekali iPhone .. anda mungkin mahu tonton video ini.

Setelah anda tonton video Samsung vs Apple ini, anda boleh buat kesimpulan sendiri. Ia bukan satu video pengiklanan yang sekadar mempromosi, tetapi memberikan fakta-fakta penting berkaitan dua jenama smartphone paling laris di dunia ini.

Video Iklan Samsung Mengenai Produk Apple iPhone

Video Iklan Samsung Mengenai Produk Apple iPhone
Video Iklan Best Dari Samsung Mengenai iPhone
Sebenarnya ini bukanlah pertama kali Samsung 'menyerang' produk Apple, terutama iPhone ini .. dah banyak kali dah. Tetapi itulah, untuk seorang pengguna produk Apple yang tegar dan percaya bahawa iPhone adalah sebahagian daripada kehidupan atau lifestyle ... iklan-iklan Samsung mengenai Apple iPhone mungkin tiada sebarang kesan mendalam.

Namun, untuk mereka yang di atas pagar ... hehehe .. contohnya seperti saya, mungkin video iklan di bawah ini memberikan satu perspektif dan menyedarkan saya bahawa iPhone bukanlah sebuah telefon pintar yang sehebat mana ... huhu...

Jangan marahkan saya andai anda seorang pengguna iPhone. Saya hormati anda sebab telefon iPhone memang ada kelasnya tersendiri.

Apapun, jom layan video-video di bawah ini. Kemudian fikir tentang smartphone yang sedang berada di tangan anda tu ... :P




4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. amboi, sakan samsung kenakan apple..
    timm guna asus je..
    msing2 ada minat kan utk pilih kn, haha!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha ..tu la pasal, tapi apa yang Samsung beritahu tu memang benar pun .. ekekek .. :P

      Padam
  2. masing-masing dengan cara tersendiri... terpulang :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement