Jom WhatsApp dan Menang Kad Hadiah Petronas Bernilai RM10,000. Yeah, ada contest best yang boleh disertai dengan mudah. Jika anda seorang peminat kopi atau Nescafe, jangan lepaskan peluang ini untuk menang hadiah menarik yang disediakan.

Sejak beberapa minggu lepas, saya dah mula sertai kontest ini. Ia kontest yang senang sebab saya cuma perlu beli air tin Nescafe dari kedai 7-eleven apa-apa perisa untuk menyertainya.

Jom WhatsApp dan Menang Kad Hadiah Petronas Bernilai RM10,000

Jom WhatsApp Menang RM10,000
Hadiah yang ditawarkan memang cukup lumayan. Kontest ini akan memilih lima orang pemenang sebagai hadiah pertama memenangi kad hadiah Petronas bernilai RM10,000. Manakala, setiap minggu ada hadiah penginapan di Y5 First World Hotel, Genting Highlands untuk 200 orang pemenang.

Hmm ... saya memang sukakan kopi dan jenama Nescafe ni. Sejak dari belajar di USM dulu dah memang minat dengan Nescafe Ais. Kalau pergi makan kat kedai je, pasti akan order Nescafe Ais.

Sekarang ni, Nescafe dah ada dalam bentuk tin. Memang mudah nak dapatkan, salah satunya adalah dari kedai 24 jam 7-Eleven.

Di tempat saya ni, iaitu Parit Buntar, ada 4 buah kedai 7-Eleven ... aha .. jadi, sangatlah senang saya nak dapatkan Nescafe dalam tin ni. Uhh dah ada kontest 'Jom WhatsApp dan Menang' ni .. lagilah kerap saya akan pergi.
Kontest Nescafe - 7 Eleven Hadiah RM10,000
Yang bestnya ialah, sekarang ini ada promosi Nescafe dalam tin. Harganya cuma RM1.80 setin. Jika harga biasa, tak silap dalam RM2.90 setin. Malah, harga ini sama untuk Nescafe perisa baru iaitu Black Ice.

Tempoh Peraduan adalah dari 5 Sep – 30 Oktober 2017.

Cara Nak Sertai

Jom WhatsApp Menang RM10,000 Nescafe - 7 Eleven
  1. Beli mana-mana 1x minuman sedia minum NESCAFÉ UHT / Tin / PET daripada mana-mana kedai 7-Eleven untuk menyertai.
  2. WhatsApp gambar muka depan resit pembelian dan taip Nama Penuh dan No. MyKad ke 017 8868 506.
  3. Link untuk menjadi ahli Genting Rewards akan dihantar ke telefon bimbit anda. Isi butiran yang diperlukan.
Aha .. senang je ye tak? Lagi satu ... sila simpan resit pembelian tu. Jika anda terpilih sebagai pemenang, kena tunjukkan resit asal sebagai bukti. Kalau tak ada resit asal, kemenangan anda mungkin dibatalkan.

Syok.
Dua Nescafe Perisa Baru
Selain leh merasa Nescafe perisa baru dalam tin iaitu Ipoh White Coffee dan Nescafe Black Ice, anda boleh join kontest di atas untuk menang hadiah. Lagipun, tengah promosi kaw-kaw kat 7-Eleven ... bolehlah beli lebih skit ... huhu

Dan ....

Ada satu lagi kontest yang melibatkan cara yang sama, aha ..... hak ni, anda boleh menang sebuah Vespa S125 ABS. Nak tahu mengenai kontest lain yang saya maksudkan ni, anda perlu ke laman web Nestle Malaysia di SINI.

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement