Jualan akhir musim sangat mengujakan untuk pakain berjenama Levi’s®. End of Season Sale sedang berlansung di Zalora, pasaraya shopping online pakaian terbesar dengan diskaun sehingga 50% untuk jenama Levi’s®.

Levi's End of Season Sale ini berlansung bermula 9 Jun hingga 31 Julai 2017. Diskaun sehingga 50% diberikan untuk semua store online Levi’s® di Zalora meliputi pakaian t-shirt, seluar jeans, kemeja untuk lelaki dan perempuan.

End of Season Sale Levi’s® Up to 50% Less

Promo End of Season Sale Levi's Up To 50% Less
Saya sebenarnya saja je blogwalking beberapa blog rakan blogger bila ternampak iklan dari Zalora ni. Uhh cukup menarik sekali diskaun diberikan untuk jeans Levi’s® original di Zalora. Bukan mudah nak dapatkan Levi’s® sehingga separuh harga ni.

Jika saya jadi penggemar tegar seluar jeans Levi’s®, tentu saya dah grab beberapa helai seluar yang memang terkenal dengan kualiti terbaik. Tapi... saya lebih sukakan jenama Lee dengan Edwin, yang agak selesa untuk cutting saya ni .. hehe .. cutting orang tua gitu .. kah kah.

Tapi, untuk anda yang mungkin lebih selesa dengan Levi’s®, maka promosi End Of Season Sale di Zalora ni semestinya satu kesempatan yang terbaik bagi mendapatkan pakaian berjenama ini. Diskaun 50% tu .. haishhh ....

Meh tengok beberapa promosi Levi’s® yang dipaparkan di pasaraya shopping online Zalora ....oh ya, jika anda pertama kali bershopping di Zalora, ada tambahan diskaun diberikan untuk anda. Aha .. menarik tak?


Promo End of Season Sale Levi's Up To 50% Less
Diingatkan ye, promosi ni terhad sehingga 31 Julai 2017. Jadi, kalau anda nak dapatkan Levi’s® dengan harga promosi, potongan dan diskaun sehingga 50% tu, kena cepatlah ye.

Sejarah Ringkas Levi’s®

Sedikit sejarah ringkas mengenai Levi’s® ni ...
Promo End of Season Sale Levi's Up To 50% Less
Levi’s® dilahirkan di California pada tahun 1853, dan telah berinovasi semenjak itu. Pada 20 Mei 1873, satu sejarah tercipta bila lahirnya jean biru (blue jean). Semenjak itu, Levi’s®jeans dikenali serata dunia dan menjadi ikutan jenama-jenama jean yang lain. Ia menjadi sebati dalam kehidupan serta mempunyai ramai pengikut tegar dari seluruh dunia bergenerasi lamanya.
The company was started by Levi Strauss in 1853 and in 1873, he and tailor Jacob Davis received a U.S patent to make the first riveted men’s work pants out of denim; hence, creating the world’s first pair of blue jeans
Hari ini, portfolio jenama Levi's® terus berkembang melalui semangat perintis dan inovatif yang tidak henti-henti sehingga menjadi sukar ditandingi dalam industri pakaian. Ia juga dikenali sebagai jenama yang dibangkitkan semangatnya oleh berjuta-juta yang memakainya.

Jenama ini bukan sekadar pakaian yang anda pakai, malah ia menandakan sesuatu dalam kehidupan, membentuk tubuh, serta memori indah untuk setiap pengembaraan.
You wear jeans. You live in Levi’s®
Aha .. amacam? Mahu memakai jean yang mempunyai semangat tersendiri, mahu berada di dalam golongan yang pentingkan satu tradisi dalam jean biru, maka tidak salah anda mempunyai sepasang dua Levi’s® di dalam almari anda ye tak?

End of Season Sale Levi’s® beri kesempatan ini untuk anda. Promosi ini sehingga hujung bulan Julai 2017 ye... jadi, jangan terlepas pula.

Jangan risau pasal kualiti, ia adalah produk 100% original. Di Zalora, anda boleh mendapatkan pakaian berjenama terkenal ini dengan harga yang cukup menarik, malah dari semasa ke semasa memberikan potongan yang mampu dengan bajet anda ...


4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement