Traveloka Sale-abration - Tawaran untuk Flight dan Hotel Diskaun Hingga 31 Mac 2017. Aha .. jom rebut peluang untuk buat tempahan online bersama Traveloka. Ada banyak diskaun dan tawaran menarik untuk tempahan penerbangan (flight) dan  juga hotel penginapan bermula dari 10 Mac sehingga 31 Mac 2017.

Saya dan isteri antara pelanggan tetap tempahan hotel menerusi aplikasi Traveloka. Kalau anda pernah baca mengenai percutian saya di Hotel Lexis Suites Penang, antara tempahan murah saya dapat ialah menerusi Traveloka. Malah, tawaran yang saya dapat itu adalah lebih baik daripada apa yang disenaraikan menerusi Trivago dan juga Agoda.

Traveloka Sale-abration

Traveloka Sale-abration - Flight Hotel Diskaun Hingga 31 Mac 2017
Jika anda merancang untuk bercuti family retreat tahun ini, maka jangan lepaskan peluang untuk rebut tawaran menarik yang disediakan. Anda mungkin dapat jimat banyak menerusi tempahan online flight dan hotel menerusi Traveloka ini.

Promosi ini bermula dari 10 Mac hingga 31 Mac 2017. Malah, ada beberapa diskaun terhad yang ditawarkan untuk hujung minggu dan juga hari-hari tertentu. 

This March, we’re sale-abrating!

It’s finally time for the holiday of your dreams and some much-needed indulgence! Exclusively brought to you by Traveloka, we’ve got irresistible flight deals to various destinations - not to mention, outstanding hotel deals you just can’t miss!

Can’t find your dream destination or oasis of ultimate relaxation? Don’t worry, we’ll keep adding to the list, promise!

Book from: 10 - 31 March 2017

Anda boleh dapatkan diskaun dengan dua cara, iaitu menerusi login ke Traveloka dan dapatkan tawaran sedia ada, atau menerusi baucer atau kupon diskaun yang disediakan.

Diskaun Terhad Traveloka

Saya sediakan untuk anda kod kupon diskaun Traveloka yang boleh anda gunakan ye ... catit siap-siap sebelum anda buat tempahan, dan gunakan kod kupon diskaun ini semasa check-out untuk buat bayaran tempahan.

Gunakan kod kupon GREATFLY untuk tempahan penerbangan dan GREATSTAY untuk tempahan hotel, anda bakal nikmati potongan sehingga 20% untuk percutian menarik anda.

Tempoh tempahan: 7 March - 12 March 2017

Malah ada banyak lagi diskaun untuk anda di laman web Traveloka ini. Untuk lebih banyak diskaun menarik tempahan online penerbangan dan juga hotel online, terus sahaja ke sini ... (klik imej di bawah).
Traveloka Sale-abration - Flight Hotel Diskaun Sehingga 79%

Selamat bercuti ye .. baca banyak lagi tawaran serta tips percutian yang ada disediakan dalam blog saya. Anda hanya perlu gunakan butang Search yang disediakan.

2 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. planning nak bercuti pertengahan tahun nanti.

    bagus juga ada promosi ni.

    BalasPadam
  2. tq for sharing this info. tepat pd masanya kebetulan ada kenduri di terengganu.:d

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement