Jualan Big Baby Fair - Diskaun sehingga 85% pelbagai jenama terkemuka. Wow .. tawaran cukup menarik yang sememangnya mendapat perhatian saya. Dengan penantian kelahiran baby baru, saya anggap kempen jualan Big Baby Fair ini bagai 'pucuk dicita ulam mendatang'.

Saya juga pasti, para ibu bapa yang mempunyai anak kecil akan tertarik dengan pelbagai tawaran menarik dan diskaun yang diberikan oleh Lazada - salah satu gedung beli-belah online yang popular dan terbesar di rantau ini.

Big Baby Fair oleh Lazada Malaysia - Peluang Jimat Banyak Untuk Produk Bayi

Jualan Big Baby Fair - Diskaun 80% Pelbagai Jenama Terkemuka

Sebagai seorang bapa yang setuju dengan gaya hidup yang mementingkan penjimatan dan perbelanjaan secara berhemah, saya sangat mengalu-alukan kempen ini. Anda bagaimana? Takkan tak teruja kot?

Dengan peningkatan kos sara hidup, anda sewajarnya merancang dengan lebih baik dalam membuat sebarang pembelian. Saya dapat lihat matlamat ini cuba dijayakan oleh Lazada menerusi kempen ini. Ia satu kempen menarik dari Lazada khas buat ibu bapa seperti saya yang mencari peluang untuk penjimatan besar bagi produk bayi.

Nak-nak lagi, saya sekeluarga tidak lama lagi bakal menerima kehadiran baby baru yang masih belum bernama ketika post ini ditulis. Maka, kempen ini berikan peluang untuk saya dan isteri berbelanja lebih jimat dan lebih bijak untuk keperluan bayi baru kami.

Lazada Mahu Kongsi Keceriaan Ibubapa

Jualan Big Baby Fair - Diskaun 80% Pelbagai Jenama Terkemuka

Lazada ingin berkongsi keceriaan bersama ibubapa atau bakal ibu bapa. Tak mahu ibubapa bersusah hati bila memikirkan soal perbelanjaan bayi. In Sha Allah, bersempena dengan kempen “Big Baby Fair” yang berlangsung dari 29 Mac hingga 2 April 2017, anda boleh menikmati tawaran terbaik serta harga diskaun bagi pelbagai jenis produk bayi!

Diskaun 80% Untuk Produk Bayi Dari Pelbagai Jenama Terkemuka

Anda berpeluang menikmati diskaun sehingga 85% untuk pelbagai barangan termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi.

Ohh sudah pastinya ibubapa seperti saya yang baru menerima kehadiran bayi baru sangat-sangat bersyukur dan teruja ...!!

Antara jenama terkemuka yang para rakyat Malaysia boleh dapatkan sepanjang kempen "Big Baby Fair" termasuklah Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku dan Fisher Price dan banyak lagi.

Jualan Big Baby Fair - Diskaun 80% Pelbagai Jenama Terkemuka

Huggies yang menjadi jenama popular ibubapa moden di Malaysia juga turut menawarkan harga diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi. Menarik kan? Harga yang ditawarkan memang sukar nak dapat di mana-mana. Tak percaya? Anda boleh survey sendiri kalau rajin .. hehe.

Jika ada pun, anda terpaksa keluarkan kos lain untuk dapatkannya. Dari tujuan asal nak berjimat, menjadi terlebih belanja pula .. uhh kan tak berapa nak bijak tu .. hehehe.

Dengan Lazada, anda boleh dapatkan harga produk bayi dengan lebih murah tanpa perlu keluar dari rumah. Malah anda boleh membeli belah barangan bayi dengan mudah di Lazada Malaysia. Ini termasuklah menawarkan kepada para pelanggan dengan cara pembayaran yang pelbagai.

In Sha Allah, semua pembayaran dilakukan menerusi Lazada Malaysia adalah selamat. Saya sendiri sudah berkali-kali shopping online di Lazada; dan sehingga ke hari ini saya berpuas-hati dengan Lazada.

Jualan Big Baby Fair - Diskaun 80% Pelbagai Jenama Terkemuka

Jika anda ibubapa yang mahu berjimat dan beli barangan dan produk bayi dengan harga diskaun sehingga 85%; maka cepat bertindak sebelum kempen jualan Big Baby Fair ini tamat. Kena ambil ingat ehh .. promosi dan kempen ini adalah sehingga 2 April 2017 sahaja.

Tunggu apa lagi, inilah masanya untuk membeli-belah! Layari “Lazada Big Baby Fair” sekarang. 

Lazada Big Baby Fair Blogger Contest 

Ok. Saya juga nak kongsikan satu berita gembira buat rakan pembaca dari kalangan blogger. Pihak Lazada Malaysia berbesar hati nak menaja satu kontest yang menawarkan hadiah menarik berupa shopping voucher untuk memeriahkan lagi kempen ini.

Blogger-blogger Malaysia berpeluang untuk memenangi hadiah dari Lazada Malaysia dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. Dengan kontest ini, akan ada 6 Blogger bertuah yang berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazda Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. Lazada Big Baby Fair Blogger Contest bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017.

Sila ke http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk maklumat lanjut.

7 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. alamatnya kena save the date la..nasib baik tak shopping keperluan anak lagi

    BalasPadam
  2. Banyak gak diskaun 80% tu.

    siap ada contest...bnyk juga ganjarannya tu ameen

    BalasPadam
  3. tahniah atas kelahiran cahayamata yang baru...

    BalasPadam
  4. trend orang sekarang dah tak nak keluar dari rumah..

    kos minyak,parking dan sebagainya

    BalasPadam
  5. peluang terbaik ibu bapa rebut peluang kempen nie

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement