Robot pemasaran Instagram. Terkini, saya sukacita nak war-warkan mengenai satu perisian terkini bagi membantu usahawan yang menggunakan platform Instagram untuk berniaga. Robot pemasaran Instagram dinamakan InstaEvo adalah merupakan sistem aplikasi 9 dalam 1 yang akan memudahkan pemasaran di Instagram. Mahu mencuba?

Ramai usahawan Malaysia yang menggunakan platform Instagram untuk bisnes dan menjual produk. Namun, mereka menggunakan banyak masa dan tenaga hanya untuk memastikan Instagram mereka 'hidup' dan sentiasa dikemaskini. Mengapa tidak dilakukan secara automatik? InstaEvo adalah penyelesaian masalah ini.

Robot Pemasaran Instagram 9 Dalam 1

Robot Pemasaran Instagram
Robot pemasaran Instagram, InstaEvo adalah merupakan sistem pemasaran yang akan menyenangkan para usahawan untuk membuat promosi, dan menjadikan akaun Instagram hidup hampir setiap masa. Hanya dengan satu sistem, anda boleh melakukan 9 perkara dalam masa serentak. Tak perlu lagi anda login ke akaun Instagram setiap masa untuk kemaskini, biarkan InstaEvo melakukannya secara automatik untuk anda. Jimat masa, jimat tenaga.

9 Fungsi Dalam Robot Pemasaran Instagram InstaEvo

Berikut adalah 9 fungsi atau perkara yang boleh dilakukan menerusi InstaEvo ini:
  1. Auto posts - anda hanya perlu jadualkan sahaja post terkini anda, dan biarkan InstaEvo update secara automatik.
  2. Auto comments - usah buang masa untuk komen satu -satu gambar yang ada di Instagram, biarkan InstaEvo buat kerja ini. Anda relax sahaja.
  3. Auto likes - prospek anda tentu suka gambar mereka di LIKE, maka biarkan InstaEvo buat kerja ini, dan membolehkan Instagram anda disedari.
  4. Auto follow - InstaEvo akan bantu anda untuk follow prospek anda, maka mereka akan sedar kewujudan anda.
  5. Auto follow back - orang memberi .. kita balas balik. Prospek bisnes follow Instagram anda, maka anda perlulah jadi seorang yang suka memberi, dengan follow mereka balik. Semua tugas ini dilakukan oleh InstaEvo .. anda hanya perlu tengok akaun anda berkembang dengan follower baru.
  6. Auto unfollow - fungsi yang memastikan akaun anda mempunyai prospek untuk bisnes anda. Mereka tak follow selepas anda follow mereka, sistem dalam InstaEvo akan unfollow mereka. Mudah.
  7. Auto direct message - Dekati prospek anda menerusi fungsi ini. Anda boleh automatik direct message prospek dengan sistem yang ada dalam InstaEvo, tak perlu susah-susah nak semak, dan buat follow up menerusi auto direct message.
  8. Search - buat carian menerusi sistem ini. Anda mungkin nak lihat apa yang prospek anda buat, anda mungkin nak tahu saingan anda .. semuanya boleh dilakukan terus menerusi InstaEvo ini.
  9. Image editor - gambar yang cantik akan buatkan prospek suka nak like, dan menambahkan impak positif pada bisnes. Dalam InstaEvo, ada fungsi ini yang akan bantu anda hasilkan gambar super cantik dan nampak profesional.

Yah .. itu dia 9 fungsi dalam satu platform yang akan menjimatkan kerja-kerja promosi dan pemasaran di Instagram anda. Buat sekali, dan relax .. tak perlu upah orang, tak perlu pun anda buka 24 jam akaun Instagram anda. Sambil anda sedang lena pun, InstaEvo akan lakukan promosi di laman Instagram anda.
Robot Pemasaran Instagram 9 Dalam 1
Mahu tahu lagi mengenai InstaEvo? Mahu tonton video percuma yang disediakan untuk anda tunjukkan cara nak guna InstaEvo ini? Orait ... terus sahaja ke pautan di bawah ini:
[+] Sistem InstaEvo - Robot Pemasaran Instagram
Oh ya, jika puas hati ... jangan lupa untuk terus mendapatkan sistem InstaEvo ini, kerana harga yang ditunjukkan adalah harga pengenalan (early bird). Jadi, cepat-cepat daftar, dan pilih pakej yang sesuai dengan kemampuan anda.

Pakej InstaEvo

InstaEvo - Buat Duit Online dengan Instagram
Dan jangan risau. Anda boleh dapatkan duit anda balik setelah 7 hari anda menggunakan InstaEvo ini. Tak nampak hasilnya, minta balik duit anda .. apa ada hal .. tapi, jangan lewat .. ia khas dan tawaran terhad.
[+] Sistem InstaEvo - Robot Pemasaran Instagram
InstaEvo akan memudahkan anda merancang strategi bisnes di Instagram anda. Semua ciri menarik untuk promosikan Instagram milik anda tersedia dalam InstaEvo. Daftar sekarang untuk tidak terlepas bonus-bonus khas yang disediakan.

Chaiyok ...

Ehem .. jika rasa sistem di atas tak berapa nak berbaloi, cuba pula yang ini - Tawaran Sulit - Akses Life Autoinsta

4 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Terima kasih.. Ini lah yang saya cari selama ini :) :-d

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama-sama, saya harap sistem InstaEvo ni akan dapat bantu bisnes di Instagram

      Padam
  2. MAKIN CANGGIH DUNIA NI SIAP ADA ROBOT HIHIHIHII..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Robot macam ni dah lama ada, malah dah digunakan dengan meluas kat luar negara. Kat Malaysia je lambat sikit sbb orang takut nak kuar modal dalam benda2 macam ni.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement