Ini peluang untuk mereka yang duduk di rumah untuk jana pendapatan, terutama sekali surirumah. Siapa yang mahu cari pendapatan tambahan bolehlah ceburi buat bisnes bakeri di rumah. Saya sukacita nak maklumkan bahawa telah ada satu panduan khas untuk mereka yang berminat menceburi bidang bisnes bakeri ini. Tak perlu ada kilang, hanya lakukannya di rumah.

Kalau ikutkan ramai yang sudah berjaya dalam bisnes bakeri ni, samada dilakukan dalam skala besar, atau kecil-kecilan. Pun begitu, mereka yang dah berjaya dalam bisnes bakeri ini tentu bermula dari sesuatu yang kecil, ye tak? Dan amat membanggakan ialah, mereka ini terdiri dari golongan surirumah yang mahu membantu keluarga, terutama si suami dalam mencari pendapatan tambahan.

Peluang Buat Bisnes Bakeri Untuk Surirumah

Peluang Buat Bisnes Bakeri Untuk Surirumah
Saya pernah menjual kuih raya, begitu juga dengan isteri saya. Jika tiba musim perayaan, memang ia satu bisnes yang sangat laris dan lumayan. Tapi itulah, bisnes kuih raya ni bermusim. Jadi, alternatif terbaik ialah dengan menjadikan bakeri itu bukan bisnes bermusim .. caranya ialah dengan menukar produk bakeri ... dari menjual kuih raya, tukar ke menjual kek coklat, kek cawan, biskut dan selainnya.

Cuba anda pergi ke supermarket atau pasaraya besar. Anda perasan tak betapa banyaknya kedai yang jual kek, biskut, donut dan pelbagai jenis bakeri lagi. Ini menunjukkan bahawa bisnes bakeri ini evergreen dan ada permintaan.

Sekarang, kuih cakoi pun dah dijual di restoran makanan segera!

Jadi, bisnes bakeri ini memang menguntungkan kalau dilakukan bersungguh-sungguh. Anda tak perlu kedai pun untuk memulakan bisnes ini.
[Baca] CD Buat Kek Untuk Dijual Dari Rumah

Macam-Macam Jenis Bakeri Boleh Dibuat dan Dijual Tanpa Kedai!

Anda pergi ke pasar, anda nampak orang jual kuih-muih macam keria, donut, tepung talam, roti jala, roti ban dan sebagainya ... anda mungkin fikir bahawa kuih-muih itu dibuat dan disediakan sendiri oleh penjual kuih, tetapi sebenarnya ia banyak tuan. Dan mereka ini membuat kuih muih hanya dari rumah, tak perlu nak menjual pun .. hanya hantar ke gerai kuih, pasar, restoran dan sebagainya .. malah ada yang hantar ke kedai runcit.
Ada pula yang menjualnya di pejabat kerajaan. :) Anak kerja situ, suami kerja situ .. dari hanya sekadar bekal, ia menjadi sumber pendapatan tambahan yang tak disangka.
[Baca] 3 Jenis Bisnes Boleh Dilakukan di Rumah
Memang mudah dan senang nak buat bisnes ni, sebab ia bisnes makanan. Siapa yang tak makan di dunia ni?

Panduan Buat Bisnes Bakeri Untuk Surirumah

Kalau anda berminat nak berniaga kecil-kecilan dari rumah, nak ceburi bisnes bakeri dan jana pendapatan tambahan, khusus untuk surirumah ... maka boleh dapatkan panduan di bawah ini. Harga panduan untuk memulakan bisnes bakeri ini dijual dengan harga RM30.
Panduan Jalankan Bisnes Bakeri Dari Rumah

Macam-macam anda akan dapat tahu dengan panduan ini, antaranya:
  • Nak buat dan jual kuih apa? Kuih karipap ke? Donut ke? Roti jala ke? Muffin Cake ke? Cheese Tart? Cup cake? Kek coklat? Kuih apa yang paling banyak permintaan?
  • Berapa nak letak harga?
  • Macam mana nak kira kos produk?
  • Apa peralatan yang diperlukan?.
  • Macam mana nak buat promosi? Macam mana nak buat marketing?.
  • Di mana nak belajar buat kuih?
  • Macam mana nak daftar perniagaan supaya tidak kena saman dengan SSM?
Anda tak perlu pening kepala memikirkan cara nak memulakan bisnes bakeri dari rumah, dengan panduan ini, in Sha Allah .. ia akan bantu anda dari A sampai Z ... sehingga produk bakeri anda berjaya dijual dengan laris.

Berminat? Boleh cuba dapatkan menerusi pautan berikut - Panduan Bisnes Bakeri Untuk Surirumah

Panduan ini dalam bentuk ebook, jadi anda boleh muat turun ke telefon pintar, tablet mahupun iPad dan iPhone.

Untuk tempoh terhad, anda akan terima bonus-bonus berikut, dalam satu harga. Klik imej untuk info lanjut dan membuat tempahan segera.
Peluang Buat Bisnes Bakeri Untuk Surirumah Dengan Pakej Panduan Bisnes Bakeri


Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement