Reebonz Buat Sales Penghabisan Stok. Siapa sini golongan wanita yang mahu bergaya dengan pakaian jenama terkenal? Kalau anda mencari lokasi beli belah online untuk produk jenama terkenal, dengan harga berpatutan, maka saya syorkan anda beli belah di Reebonz. Dan untuk masa terhad ini, Reebonz ada buat sales penghabisan stok .. memang menarik!

Reebonz Buat Sales Penghabisan Stok

Antara jenama terkenal yang kini sedang dijual dengan harga penghabisan stok adalah SALVATORE FERRAGAMO (kasut wanita), JOSHUA SANDERS (kasut buatan Itali), LONGCHAMP (Beg tangan), TORY BURCH (kasut dan sandal), ALENVANDER WANG (beg tangan wanita), MICHAEL CORRS dan banyak lagi.
Reebonz Buat Sales Penghabisan Stok
Harga penghabisan stok ditawarkan memang menarik. Kebanyakkan harga produk berjenama yang dijual di Reebonz adalah dengan diskaun lebih 50%! Kalau harga tersebut asalnya RM3,000 .. boleh dapat dengan harga kurang dari RM1,500!

Tak perlu susah payah nak pergi ke kedai, sebab di Reebonz ada banyak pilihan untuk pakaian, kasut, beg tangan, dan macam-macam lagi produk jenama antarabangsa.

Teringin nak shopping barang berjenama? Boleh terus sahaja ke pautan berikut - Reebonz Clearance Sale

Tapi kena cepat, sebab tawaran ini akan tamat hujung bulan Oktober 2016.

Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement