Meh meh .. sila rebut peluang mendapatkan lebih diskaun sempena jualan online Lazada Unity Sale bermula dari 25 Ogos sehingga 31 Ogos 2016. Saya ada beberapa kod baucer diskaun dan potongan sehingga 30% untuk anda gunakan yang tidak terdapat di tempat lain. Ianya adalah eksklusif untuk pembaca-pembaca blog ini sahaja.

Diskaun eksklusif ini diberikan memandangkan blog saya merupakan blog paling poyo yang dibaca setiap hari oleh mereka yang sukakan cerita house husband, nak dapatkan tips dan panduan tertentu, melihat gambar-gambar menarik semasa percutian weekend saya anak beranak selain ketahui cara-cara nak jana income secara online... hahaha..

Rebut Diskaun Lazada Unity Sale Dengan Baucer Ini ..

Kod baucer diskaun Lazada Malaysia ini hanya sah dalam tempoh yang telah saya nyatakan tadi ye .. ianya adalah sempena jualan Unity Sale 2016, sebagai salah satu cara menghargai nikmat kemerdekaan negara yang ke 59 tahun ini. Jangan abaikan peluang nak bershopping sakan sebelum tiba hari raya Aidil Adha, dan juga tahun baru.


Ada banyak pilihan produk menarik yang sudahpun diturunkan harga dengan potongan menarik. Jadi, untuk lebih diskaun, gunakan kod baucer yang disediakan sebagai tambahan untuk lebih untung dan lebih jimat. Bukan selalu ada sale sebegini, apatah lagi jika anda bukan kaki shopping di Lazada.

Kaki Shopping Rebutlah Peluang Baucer Diskaun Diberi

Saya antara kaki shopping di Lazada. Banyak dah produk saya beli di Lazada, termasuklah dua buah telefon pintar jenama Huawei, iaitu Huawei P8 Lite untuk isteri, dan Huawei Honor 7 untuk diri sendiri. Dua-dua telefon ini saya beli dengan kod baucer yang telah saya dapat sebelum ini. Memang berbaloi-baloi sebab harganya jauh lebih murah dari pasaran.
Saya juga ada mendapatkan telefon pintar ZTE Blade V7, dan telefon pintar Samsung untuk ibu saya .. juga dibeli dari Lazada. Alhamdulillah, semua telefon pintar yang saya beli dari Lazada sangat puas hati, original ye dari pengeluar ... bukan recon, bukan second-hand... huhuhu..

Rebut juga peluang untuk beli semasa Flash Sale .. fuh .. ni memang siapa cepat dia dapat, harga yang ditawarkan berkali-kali lebih murah .. malah lebih murah kalau beli biasa dengan baucer diskaun. Tapi ... nak beli semasa Flash Sale kena cepat ...
Lazada Flash Sale Unity Sale 2016
Klik pada banner-banner kod diskaun yang saya sediakan tu, dan jangan lupa masukkan kod baucer semasa check-out untuk diskaun harga yang diberikan. Anda pasti puas hati dengan nilai yang perlu anda bayar. (Jika baucer tu tak keluar, sila refresh briwser anda!)
[Baca] Tips Mendapatkan Lebih Baucer Diskaun Lazada

5 + 2 Baucer Khas Untuk Unity Sale 2016 Lazada

Ringkasan baucer diskaun Lazada Malaysia untuk Unity Sale 2016:
  • Diskaun 15% - code 'UNITE100' *App only.
  • Diskaun 20% - code '20LAPAUG20' *Desktop and App.
  • Diskaun 30% - code '30LAPAUG20' *App only.
  • Diskaun 22% - code '22IAAUG20'
  • Diskaun 18% - code 'APPN18' *App only 
  • Diskaun RM50 - code '50MERDEKA300' *App dan Desktop. Untuk pembelian berjumlah RM300 ke atas.
  • Diskaun RM200 - code '200MERDEKA1200' *App only. Untuk pembelian berjumlah RM1200 ke atas.
Semua kod baucer di atas adalah tertakluk dengan terma dan syarat tertentu.

Juga tawaran istimewa berikut, hanya menerusi Lazada ...



Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement