Panduan Untuk Dapat Iklan Murah dan Free di Media Cetak. Media cetak adalah antara cabang pengiklanan yang sangat popular. Ramai usahawan, syarikat kecil dan besar menggunakan akhbar, majalah dan media cetak yang lain untuk mempromosikan produk dan memperkenalkan jenama mereka. Tahukah anda, sebagai seorang usahawan, ada ruang dan peluang untuk anda meletakkan iklan anda di dalam media cetak - dengan kos yang murah dan mungkin percuma!

Aha .. bila sebut percuma, ramai usahawan yang akan terkinja-kinja nak tahu. Yelah, dapat iklan percuma dalam akhbar dan majalah, siapa yang tak mahu .. ye tak? Percaya atau tidak, blog saya sendiri pernah mendapatkan promosi dan pengiklanan percuma daripada Utusan Malaysia. Saya tidak perlu mengeluarkan sesen pun untuk mendapat promosi ini... semuanya free of charge!

Panduan Untuk Mendapatkan Iklan Murah dan Free di Media Cetak

Memang ada cara untuk mendapatkan iklan murah dan percuma di media cetak, tetapi tidak ramai mahu ambil peluang tersebut. Kadang peluang itu terbentang di depan mata, tatkala membaca akhbar dan majalah itu sendiri ... huhuhu ...
Panduan Dapat Iklan Murah Free Media Cetak
Perkara paling penting untuk mendapatkan iklan murah dan mungkin percuma di media cetak ialah perhubungan atau siapa yang harus dihubungi. Dengan menghubungi individu yang betul yang bekerja di sesebuah syarikat media cetak dan akhbar, anda akan dapat tahu cara bagaimana nak mengiklankan bisnes dan produk tanpa gunakan kos yang tinggi.

Ye Ke Kos Murah? Percuma??

Ramai yang sangka bahawa pengiklanan di media cetak memerlukan modal yang besar, tetapi sebenarnya terdapat saluran-saluran lain yang memungkinkan seorang usahawan, pemilik bisnes, pengasas produk, syarikat kecil dan besar mendapat promosi pengiklanan percuma dalam situasi menang-menang.
Panduan Dapat Iklan Murah Free Media Cetak
Nak tahu cara untuk mendapatkan iklan kos murah dan mungkin percuma di media cetak? Maka, saya syorkan anda mendapatkan panduan di bawah ini:
[+] Panduan Iklan Surat Khabar dan Majalah - Kos Rendah atau Percuma
Ia satu panduan lengkap yang disediakan untuk bantu usahawan yang baru nak meniaga, yang mahu perkenalkan produk serta bisnes mereka di media cetak. Panduan ini telah disediakan oleh saudara Hafiz Mansor, pengasas produk CoolHijab.

Menerusi panduan ini, anda akan dapat .....
  • Mendapat iklan yang murah dan percuma
  • Mempelajari cara membuat ayat menarik didalam akhbar dan majalah
  • Berkenalan juga networking dengan Editor dan Wartawan
  • Mendapat slot-slot iklan sponser di majalah
  • Memudahkan anda mendapat ruang yang sesuai dengan iklan
  • Mempercepatkan proses periklanan anda
  • Menjadi pilihan Editor untuk diletakkan diruang tertentu majalah
  • Beriklan setiap minggu, bulan dan tahun dengan kos yang amat berbaloi
Nak tengok contoh-contoh iklan yang dimaksudkan itu? Boleh klik pautan di bawah ini.
[+] Iklan Murah dan Percuma di Akhbar
Semoga paparan kali ini akan dapat bantu serba sedikit usahawan di Malaysia memperkenalkan bisnes dan produk mereka untuk diketahui dan dikenali.

Jika rasa anda tak cukup bajet untuk memulakan iklan di media cetak, anda boleh dapatkan bantuan saya untuk beriklan di internet, menerusi blog saya .... jika berminat, boleh hubungi email - blogger.hasrulhassan @ gmail.com

Ok. Selamat maju maju jayaaa..... 


6 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. ooo... panduan dari sedara kita dari Perlis nie yer.
    Okey japgi, kita pi usha tengok.:D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya .. betul. Tapi apa yang ditulis dalam ebook tu memang betul, saya juga pernah dapat IKLAN FREE dalam akhbar Utusan

      Padam
  2. wah..bagus ni buat mereka yang mahu perniagaan mereka berkembang maju dan dikenali ramai..

    www.ceritaejoy.com

    BalasPadam
  3. Tengok pada jenis bisnes juga. Kalau bisnes buku, Sinar harian tak bagi buat iklan dengan dia orang. saya dah tanya.

    Akhbar kumpulan NST pun berhati-hati sekarang ni untuk terima iklan. Especilally iklan berunsurkan 'panduan' termasuk buku panduan seperti buku saya "Jom Bisnes".

    Begitu juga akhbar Utusan malaysia dan Kosmo. Juga tidak membenarkan iklan berkeaan ilmu dan bisnes.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Iklan jenis apa yang dibenarkan ek..

      Padam
    2. Buat macam saya je .. tulis artikel mengenai tempat makan, tempat melancong ... sekaligus derang promote blog saya dalam akhbar dan majalah secara percuma.

      Tips penting - Kena hasilkan produk yang boleh berikan impak positif pada pembaca. :)

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement