Video Viral - Percubaan Nicole Choo Gadis 17 Tahun, Blogger dan juga Model Berpuasa Sebulan Ramadhan. Sebelum ini saya ada post satu status di wall Facebook saya mengenai seorang remaja Cina perempuan cun lagi seksi yang merakamkan kehidupannya dalam percubaannya untuk berpuasa sebulan di dalam bulan Ramadhan. Video tersebut dirakam dan dicompile dari hari pertama puasa sehinggalah ke hari raya Aidil Fitri 2016.

Ramai yang memberikan reaksi positif apabila saya memuat-naik status tersebut, walaupun saya belum lagi kongsi video gadis remaja berbangsa Cina tersebut. Gadis remaja yang saya maksudkan itu ialah seorang model cantik serta seksi dari Singapura bernama Nicole Choo. Beliau juga seorang blogger dinaungi platform pengiklanan popular Asia Pasifik iaitu Nuffnang. Kalau anda seorang blogger Nuffnanger/Bloggerati tentu kenal dengan blogger cantik berusia 17 tahun ini.

Video Viral - Percubaan Nicole Choo, Blogger dan Model Cantik Seksi Berpuasa Sebulan

Video Viral - Percubaan Nicole Choo, Blogger dan Model Cantik Seksi Berpuasa Sebulan
Hoho .. Nicole Choo ini fasih juga berbahasa Melayu ehh .. sebab ... pakwe dia adalah seorang jejaka Melayu yang pandai mengambil video. :) bernama Ridhwan Azman. Masing-masing ada saluran YouTube sendiri, dan penuh dengan video yang ..... hmm kena tengok sendirilah ye.. ekeke.
Video Percubaan Nicole Choo Berpuasa Sebulan
Video Nicole Choo Berpuasa Sebulan
Orait, anda tentu nak tengok video Nicole Choo, blogger remaja Cina berusia 17 tahun yang cuba berpuasa sebulan Ramadhan. Anda boleh lihat dan dengar apa komen-komennya mengenai ibadah puasa Ramadhan yang diwajibkan ke atas umat Islam ini.

Video Nicole Choo, Gadis Remaja Cina Cuba Berpuasa Sebulan



Uhh .. dapat juga Nicole Choo berpuasa hampir sebulan. Tahniah. Bukan senang buat mereka yang bukan beragama Islam untuk ikut berpuasa ni. Lagi-lagi belajar sedikit sebanyak tentang kepentingan puasa, dan apa manfaat di sebalik ibadah umat Islam ini.

Siap puasa, mesti nak raya .. huhu... ehh .. cantik juga bila gadis Cina berbaju kurung eh.
Gambar Seksi Blogger Nicole Choo
Video Nicole Choo, Remaja Cina 17 Tahun Cuba Berpuasa
Dan di bawah ini pula adalah video dari Ridhwan dan juga Nicole Choo .. Selamat Hari Raya (Parody). Boleh tengok ... huhu...


Saya ingat nak letakkan beberapa gambar Nicole Choo dari blog dan instagram miliknya, tetapi tak ada gambar yang sesuai, semuanya seksi meksi belaka ... uhh ... agak kurang manis dipertontonkan di sini.

Blog Nicole Choo - http://www.nicolechoo.com/about.html




Post a Comment

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement