Ramai usahawan online Malaysia yang beralih kepada medium sosial Instagram untuk menjual produk. Namun, masalahnya ialah, kebanyakan mereka wujudkan ia secara membuta-tuli tanpa ilmu dan juga perancangan jitu, akibatnya laman Instagram milik mereka yang dikenali InstaShop (IGShop) layu ... malah tidak memberikan jualan yang memberansangkan.

Saya bukanlah pakar dalam bab cara untuk dapatkan jualan tinggi di Instagram, mahupun cara untuk tambah follower di laman sosial yang berorientasikan gambar ini. Tetapi saya tahu di mana, dan bagaimana untuk anda mendapatkan ilmu tentang teknik menjual di Instagram ini.

Bagaimana Nak Dapatkan Teknik Menjual di Instagram?

Ini jawapannya - Instagram Kaboom! adalah merupakan panduan untuk anda yang mahu tahu bagaimana nak dapatkan teknik menjual yang berkesan di Instagram. Ianya telah ditulis oleh saudara Nigel, yang merupakan antara usahawan online berjaya di Malaysia.
Bagaimana Nak Dapatkan Teknik Menjual di Instagram?
Mungkin ada yang tidak tahu bahawa terdapat lebih daripada 400 juta pengguna aktif di Instagram, dan 57% daripadanya akan login ke akaun mereka setiap hari. Secara puratanya, kadar engagement bagi setiap perkongsian di laman sosial tersebut adalah 57 kali lebih tinggi dari Facebook, dan 120 kali lebih tinggi dari Twitter.

Ramai usahawan online yang mempunyai IGShop gagal untuk melariskan produk walaupun di sebalik fakta yang telah saya kongsikan di atas. Mengapa?
Bagaimana Nak Dapatkan Teknik Menjual di Instagram?

Ketahui Segala Teknik, Rahsia Untuk Lariskan Jualan di Instagram

Jawapannya ada menerusi panduan yang tersedia di dalam ebook Instagram Kaboom!. Anda boleh lihat sendiri bukti yang tersedia di situ, dan anda akan ketahui banyak perkara yang sebelum ini anda tidak tahu. Antaranya ialah ...
  1. Kenapa memilih Instagram untuk menjual produk ..
  2. Mengetahui fungsi-fungsi lain yang ada dalam Instagram selain kongsi dan tag gambar yang anda muat-naik ..
  3. Elemen wajib yang perlu ada untuk sebuah IGShop
  4. Cara-cara praktikal untuk letupkan jualan menerusi IGShop
  5. Ketahui cara untuk mendapatkan pengikut atau follower yang aktif, targeted dan paling penting ia bukan robot ...
  6. Ketahui juga tentang pantang-larang berniaga di Instagram
  7. Bagaimana untuk berinteraksi menggunakan Instagram
  8. Cara termudah, pantas dan menjimatkan masa untuk post gambar menerusi Instagram dengan aplikasi tertentu ..
Dan pastinya ada beberapa bonus tambahan agar anda betul-betul berjaya buat duit dan lariskan bisnes anda menerusi Instagram.

Apa yang dikongsikan oleh Nigel bukan sesuatu yang anda boleh dapat dengan mudah menerusi Google. Ia sebuah panduan dan ebook premium.

Jika anda berminat, boleh dapatkan lebih info untuk dapatkan panduan ini menerusi pautan di bawah:

[+] Instagram Kaboom!

Pastikan anda mendapat kelebihan ini daripada orang lain yang berniaga di Instagram.


3 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. banyak rahsianya rupanya kat Instagram nie ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Banyak fungsi baru, dan jika ada bijak ... boleh gunakan aplikasi tambahan untuk menjadikan instagram lubuk buat duit di internet

      Padam
  2. Terima kasih atas perkongsian tips ini

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement