Majlis perkahwinan mesti ceria, nampak bahagia. Jadi, saya nak kongsikan beberapa tips untuk elak majlis perkahwinan bertukar menjadi sendu atau sedih. Tips ini adalah hasil perkongsian rakan blogger yang cantik jelita iaitu Fierra Hussain menerusi facebook.

Saya terpanggil untuk berkongsi kerana hujung tahun dan cuti sekolah (ketika entri ini ditulis) adalah musim orang-orang bujang akan menjadi orang yang dah tak bujang ..  in Sha Allah, semoga mereka yang menunaikan sunnah Nabi ini akan mendapat rahmat, dan kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

Tips Elak Majlis Perkahwinan Bertukar Sedih

Tips Elak Majlis Perkahwinan Tukar Sedih
Mari lihat apakah tips untuk bakal pengantin supaya majlis kahwin tidak sendu oleh Fierra Hussain ini... hoho.


Tips buat bakal pengantin supaya majlis kahwin anda tak sendu.. 1) Sebolehnya janganlah cari dj yg sepanjang masa nak...
Posted by Fierra Hussain on Tuesday, 24 November 2015

Jika anda tak dapat nak baca status blogger Fierra Hussain di atas, saya kongsikan kembali tips tersebut di bawah ini.

Tips Buat Bakal Pengantin Supaya Majlis Kahwin Anda Tak Sendu

    Tips Elak Majlis Perkahwinan Tukar Sedih
    Sedikit tips ini mungkin membantu supaya majlis anda menjadi moment paling indah bukan buat pengantin sahaja tapi juga tetamu yang datang.

    Apa kata anda? Memang banyak benar apa yang dikongsikan oleh Fierra Hussain ini ... walaupun saya sendiri dah lama tak merasa berada duduk di atas pelamin .. erkk .. hehehehe....

    Semoga ada manfaatnya, dan jika ia baik, bolehlah disebarkan #sharingiscaring kepada yang lain, mungkin sedara, jiran, sahabat, kawan, atau kenalan maya anda.

    3 Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    1. Yang jadi raja sehari ni takde kot terasa sedih tp tuan rumah dan tetamu2 le yang akan terasa andai majlis tak berjalan seperti dirancang..

      BalasPadam
      Balasan
      1. Ehh jangan .. saya pernah lihat ooo pengantin menangis atas pelamin ... sbb lagu PELAMIN ANGANKU MUSNAH ... serius ni.

        Padam
    2. Betul saya setuju dengan pandangan fiera hussain nie...rasa macam nak kembali naik pelamin jek itu pon kalo masih belum berpunya laa... :D

      Saya sendiri akui yg moment indah ini perlu kita atur dlm suasana yang baik. Abe DJ mmg berperanan besar dalam situasi ini. Saya sendiri tapis dgn salurkan lagu2 yang ingin dimainkan hanya suasana majlis kahwin semata-mata..Lagu2 moden @ tgh hits saya minta hanya putarkan bila nak habis majlis..

      p/s: Tapi kalo dgn fiera hussain nie kena dj fuzz baru ada aura kan.. :D

      BalasPadam

    Catat Ulasan

    Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

    Terbaru Lebih lama

    Advertisement

    Bisnes Shopee

    Advertisement

    BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

    Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


    Advertisement