Tips SEO - Cara mudah untuk ketahui ranking keyword atau kata kunci blog anda.  Saya nak kongsikan satu aplikasi online percuma yang membolehkan anda untuk memeriksa kedudukan keyword yang anda gunakan untuk blog anda di enjin carian.

Ia penting jika anda ada sebuah blog bisnes atau perniagaan sendiri. Anda tentu mahu entri blog anda berada di top enjin carian menerusi kata kunci tertentu, ye tak?

Ia juga adalah untuk dijadikan sebagai bahan atau tools untuk memastikan blog dan laman web anda berada di dalam kedudukan yang terbaik untuk kata kunci yang digunakan. Atau dengan kata lain untuk pantau prestasi kata kunci yang digunakan untuk blog dan laman web anda.

Cara Mudah Ketahui Ranking Keyword Blog

Cubalah aplikasi ini dengan percuma. Anda boleh check keyword yang anda letakkan dalam blog anda untuk ketahui ranking dalam Search Engines.


Keyword Position Check


How are your keywords ranked by the search engines?
Keyword

Domain (example: www.host.com)




Please enter the access code as displayed above.

Access code





Online Keyword Position Check
provide by SEOCentro.

Semua bermanfaat.

5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. ok... fyna baru tahu pasal nih. terima kasih abg HH.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama-sama fyna .. :) lama tak nampak Fyna komen sini.

      Padam
  2. ENTRY YANG BAIK :) ALL THE BEST ^_^

    BalasPadam
  3. Boleh guna yang ni sebab ni lagi detail, boleh taw Yahoo and Bing punya ranking. Iday selalu guna Fat Rank, chrome extensions. Pernah tulis tentang tools ni dekat blog. Hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement