Wah. Siapa peminat tulisan pakar motivasi Dr. HM Tuah Iskandar al-Haj? Tahukah anda bahawa Dr. HM Tuah telah menerbitkan sebuah ebook yang memberitahu ilmu dan rahsia serta tips untuk memikat lelaki? Ebook bertajuk Hi Hensem telah menjadi antara ebook terlaris dan best seller. Malah ramai yang mencari ebook ini untuk mengetahui apa yang tersirat dan tersurat di dalam dunia lelaki.

Ebook Hi Hensem karangan Dr. HM Tuah Iskandar ini mengandungi 17 bab, dengan semuanya ditulis dengan cukup santai dan menghiburkan. Ia membuka segala rahsia, dan pengetahuan mengenai apa yang ada di dalam hati lelaki.

Paling menarik ia memberikan ilmu dan tips bagaimana untuk memikat lelaki idaman, walaupun si wanita itu tidak mempunyai kelebihan dari segi paras rupa... hoho .. siapa kata lelaki mudah terpikat pada wajah cantik jelita semata?

Pada gadis dan wanita, saya sangat syorkan anda baca dan dapatkan ebook ini. Serius, memang apa yang dikatakan oleh HM Tuah Iskandar banyak kebenarannya.

Tips Cara Memikat Lelaki oleh Dr HM Tuah Iskandar


Bab 1 ebook Hi Hensem anda akan mengetahui perkara-perkara ini:
  • Betulkah ‘tidak cantik’ itu menghalang kita memiliki cinta idaman?
  • Apakah tembok-tembok yang memenjara minda kita para wanita sehingga tidak percaya bahawa terpikat dan memikat itu adalah hak semua yang hidup.
  • Adakah wanita tidak boleh mengubah nasib, dan hanya menerima takdir bulat-bulat dan redha tanpa mengerah keringat?
  • Usah berbohong kepada diri sendiri. Bagaimana yang dikatakan sebagai berbohong kepada diri sendiri itu.
  • Kenapa ramai wanita cantik tidak berpunya? Benarkah cantik itu adalah penghalang utama menemui jodoh hidup.
  • Sikap pasrah dan tawakkal yang TUHAN marah.
Ebook Hi Hensem karangan Dr. HM Tuah Iskandar
Bab 2 ebook ini lebih menarik .. haha .. yang saya pun rasa erkk .. gulppp .... haha...  antara isi kandungan tertulis di dalam bab 2 ebook Pikat Lelaki:
  • 3 ciri perempuan sejati yang mengujakan lelaki.
  • Beza antara perempuan dan betina. Mana satu anda patut jadi? Atau kedua-duanya sekali?
  • Benarkah jika kita lambat bermula, maka pilihan lelaki idaman itu akan ‘habis’ kerana laris?
  • Rangsangan dan tips untuk menjadi lebih berani mencari cinta lelaki.
  • 3 hingga 4 jenis berani yang mampu membuatkan wanita lebih diredhai Ilahi, sebelum menemui jodoh sendiri.
Amacam? Ada 15 bab lain yang mengujakan untuk para gadis dan wanita yang mencari cinta dan pasangan. Inilah ilmu yang telah dilakukan kajian oleh Dr HM Tuah Iskandar untuk membantu wanita mencari lelaki dan cinta idaman.

Siapa Dr HM Tuah Iskandar?

Kata Dr. HM Tuah Iskandar:

Saya DR. HM TUAH ISKANDAR al-Haj...

Ya! Saya adalah seorang lelaki! Tetapi saya bukanlah lelaki yang biasa-biasa.. :)

Saya adalah seorang pakar motivasi yang sering memberikan ceramah motivasi kepada ramai orang sejak 15 tahun yang lalu. Sepanjang karier saya ini, saya telah bertemu begitu ramai wanita dan gadis-gadis yang mengadu dan bertanya kepada saya tentang masalah mereka yang sukar untuk bertemu jodoh.

Disebabkan terlalu kerap dan banyak saya mendapat pertanyaan dan aduan tentang topik ini, saya telah membuat kajian dan analisa yang lebih mendalam tentang perkara ini. Hasilnya, apabila saya bertemu lagi dengan wanita-wanita yang mengalami masalah ini, maka dapatlah saya memberikan mereka nasihat dan membantu mereka.

Namun, selepas itu, ianya membuatkan saya terfikir, pastinya, ada ramai lagi wanita di luar sana yang menghadapi masalah yang sama dan serupa. Jadi, mengapa tidak saya tuliskan sebuah ebook agar ianya, dapat dibaca oleh wanita-wanita ini dan sekaligus, membantu mereka bertemu jodoh dengan lelaki idaman mereka?

Hasilnya.... maka, wujudlah karya ebook saya yang pertama yang diberi judul.. Hi Hensem!


Uhh bagus betul Dr. HM Tuah ni ye, nak bagi sesuatu yang ada dalam hati lelaki, kehendak dan keinginan lelaki terhadap wanita dan sebagainya.

Dan ebook ini bukan sahaja untuk wanita yang belum berkahwin atau sedang mencari pasangan hidup, tetapi juga untuk wanita yang telah berumahtangga. Ini bermakna, anak dara, janda, andartu dan wanita yang telah ada anak dua tiga pun boleh baca ebook ini. Semua boleh baca ebook ini.

Ebook Hi Hensem Bongkar Segalanya Mengenai Cara Memikat Lelaki

Dalam bab 4 ebook Hi Hensem ini ada diperkatakan mengenai:
  • Jadual lengkap bagaimana ‘modal’ memikat yang sesuai bagi pelbagai status lelaki.
  • Bagaimana cara anak dara boleh memikat teruna, sebelum dan apabila sudah terpikat.
  • Bagaimana anak dara boleh memikat si duda dengan hanya bermodalkan _______ dan ______.
  • Teknik memikat suami orang, dan dalam masa yang sama tidak menghancurkan rumahtanga orang.
  • Teknik andartu memikat teruna atau dara dengan mempamerkan _______, bukannya dengan menunjuk-nunjuk.
  • Apabila sudah mula terputiknya perasaan suka dan cinta, apakah cara terbaik mengikat si dia (lelaki) sehingga komited hingga ke jinjang pelamin.
  • Bagi wanita yang berstatus janda, caranya lain pula untuk memikat teruna, dara atau suami orang.
  • Ingat, mencintai suami orang itu tidak salah kerana Islam sendiri membenarkan lelaki mencintai dan mengahwini 4 orang, asal bisa redha dan menjaga iman dalam diri.
  • Bagaimana kisah maharaja China mampu membantu anda mendapat inspirasi dan strategi buat memikat lelaki sejati.
  • Nilai apakah yang perlu dijaga ketika dalam alam perkahwinan?
Bab 5-7 pula Dr HM Tuah bercerita mengenai Titik Kelemahan Lelaki. Lepas tu, anda akan ketahui ... uhh tak tertulis saya ...

Berminat nak tahu dan miliki ebook karangan Dr. HM Tuah Iskandar ini? Jika anda mahu tahu cara memikat lelaki idaman, dan memastikan kehidupan rumahtangga sentiasa bahagia, maka anda harus memiliki ebook Hi Hensem ini.

Caranya ialah dengan klik pautan berikut - http://bit.do/hi-hensem

Kata Dr. HM Tuah Iskandar - "Benar, jodoh itu ketentuan TUHAN, tapi kita sebagai manusia perlu berusaha bersungguh-sungguh dalam setiap apa yang kita lakukan, tidak terkecuali dalam soal mencari jodoh. Rezeki takkan datang bergolek, begitu juga jodoh. Ada orang jodohnya cepat tiba, manakala ada orang yang perlu berusaha keras mencarinya. Jika sebelum ini anda mengambil mudah soal jodoh, ebook ini bakal mengubah persepsi dan membuka hati serta minda anda tentang soal mencari pasangan."


8 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. nak mengurat pun dah ada e book sekarang ni..

    http://kucenmaster.blogspot.com/2015/04/kucing-beranak-lagi.html

    BalasPadam
  2. Zaman sekarang ni sesiapa je ada duit semua blh jadi..tapi tidak bagi sesetengah orang..kerana iman adalah nilai utama utk memilih bakal suami atau isteri..itupun terlalu sedikit jumlahnye..

    BalasPadam
  3. ngorat secara berhemah jela.. ;)

    BalasPadam
  4. Zaman sekarang nie setiap perkara nak buat perlu ada ilmu barulah hasilnya "ohsem". Haha.

    BalasPadam
  5. Versi hardcopy takde ye?? Teringin nk beli sbb skrg dlm proses mengenali lelaki pemalu..doakan saya ye korang hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pernah keluar tetapi kos mahal. Jadi, penulis ambil keputusan keluarkan versi digital. Boleh dicetak, dan senang boleh dibaca dalam phone/tablet.

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement