Video kisah cinta terhalang antara dua insan yang akhirnya bertemu setelah sekian lama berhubung menerusi internet. Mungkin ada yang telah menonton kisah ini yang mula menjadi viral di laman sosial. Buat mereka yang belum tonton video ini, saya sarankan untuk tengok terutama mereka yang sedang hangat bercinta secara maya ni .. hoho.

Sebelum tu, sedikit kata nasihat untuk mereka yang bercadang nak cari pasangan menerusi internet ini terutama dari laman sosial seperti Facebook dan Instagram.

Kalau boleh, cubalah selidiki latar belakang pasangan samada lelaki mahupun perempuan. Bukan apa, zaman sekarang ni macam-macam penipuan boleh berlaku. Paling mudah ianya dilakukan menerusi internet.
Video Cinta Terhalang Akhirnya Bertemu

Di profile gambar cun cantik, tapi di luar .. hmm ...  cuba-cubalah dengar kata nasihat dari keluarga terutama ibu bapa, ada sebab mereka menghalang cinta maya anda... hoho .. ok, sila layan video tanpa gambar ini ... video tentang cinta terhalang yang akhirnya dijodohkan bertemu setelah sekian lama dijalin menerusi facebook.

Video Cinta Terhalang Akhirnya Bertemu


Dah tahu pengakhiran kisah ini? Bahaya bukan cinta menerusi internet ni? Di laman sosial bolehlah nampak cantik, anggun, kacak, lawa .. tetapi hakikatnya ... ada rahsia yang tidak nampak ...

Kasihan rasanya bila dah jalin 'cinta' punya lama di media sosial tetapi ...... hmm ... still, saya nasihatkan untuk mereka yang mahu jalin cinta cara macam ni ... jangan sampai anda terjebak dan membuang masa berharga anda.

p.s: Anda perlu tonton video ini dari awal sampai habis .. kalau tak tonton anda takkan tahu MESEJ SEBENAR yang ingin disampaikan.


19 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Kalau dh jodoh ni, kot mana pun tak pa.. hehehehe

    BalasPadam
  2. mengharukan dan mengerikan ceritanya

    BalasPadam
  3. jodohpun kuat tapi tak boleh ditiru

    BalasPadam
  4. kena selidik dulu latarbelakang, jumpa dan bercinta kat interenet ni ada risikonya walau tak semua yang jahat, tapi kena lebih berwaspada..

    BalasPadam
  5. Perlu selidik dulu jangan redah je.. Biasanya mereka yang mudah 'terkena' adalah mereka yang tiada pengalaman. Paling penting kena selidik latar belakang, dapatkan nasihat orang tua terutama ibu sendiri. Bila dah kahwin kena ingat 1 perkara, apa saja yang berlaku kita takkan terlepas dari ibu (terutamanya). Renung-renungkan..

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. Uhh nak sedih apa kebendanya .... mana boleh, memang terlarang kot ... tgk tak video ni sampai habis?

      Padam
  7. maria punya la baca dgn enuh perasaan dgn harapan jodoh maria nnt setia mcm lelaki nie! tut tut rasa nak hentak plak pc nie kan! hahahahaha

    BalasPadam
  8. sebaiknya hati-hati dalam menjalin hubungan melalui dunia maya, selektif dan cari latar belakangnya biar tidak menyesal di kemudian hari

    BalasPadam
  9. nice sahre,,,,, cinta dan cinta..,, cinta memang buta

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement