Nak menang wang tunai mudah RM100 tak? Yang ini memang saya join, sebab syarat-syarat dia sangat mudah dan sangat menyenangkan jari jemari. Serius, anda akan rugi kalau tak memeriahkan giveaway pertama dari rakan blogger SitiSab ini. Ini rakan blogger lama saya.

Giveaway pertama SitiSab akan berlansung selama sebulan, bermula dari 1 Oktober hingga 1 November 2014. Ada dua cara untuk sertai giveaway mudah yang ditawarkan oleh SitiSab. Satu untuk blogger, dan satu untuk Facebooker. Almaklumlah, SitiSab ni boleh kira fames gak la, sebab ada ramai kawan online, terutama di kalangan photografer yang bagus-bagus.

Caranya cukup mudah. Untuk sertai giveaway tawarkan wang tunai RM100 ini, apa yang perlu anda buat ialah hanya letakkan banner giveaway di bawah ini sahaja dalam satu entri penyertaan, link ke entri giveaway dalam blog Siti Sab .... dan jadi follower blog Siti Sab. Mudah ye tak?

Giveaway Pertama SitiSab - RM100 Tunai

Giveaway pertama Siti Sab

Amacam? Mana tahu boleh jadi seorang bertuah dapat hadiah wang tunai disediakan. RM100 bukan sedikit tu, bagi saya, RM100 cukup untuk petrol tangki penuh.

Meriahkan giveaway pertama ini, untuk tujuan ajak kawan-kawan lain, saya tag 3 orang rakan blogger yang tentu nak terjah blog Siti Sab ini .... +aynora nur , +Cik Yaya  dan juga +Syafiq taoslayerz  dan join giveaway ini.

Selamat berjaya dan moga bertuah semua. Duit raya weihh ...

10 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. asalamualaikum..ya join cukup mudah..semoga ada rezeki

    BalasPadam
  2. Cukup mudad, nak jadi yang bertuah tu yang payah he..he.he..nak terjah dulu blog Sitisab ni..

    BalasPadam
  3. Menarik GA ni, simple dah mudah. Good luck!

    BalasPadam
  4. Good luck uncle HH. PG nak join sekali la. Moga-moga rezeki melekat :) InshaAllah.

    BalasPadam
  5. singgah dari segmen yang sama..good HH

    Jemput join GA Acik
    http://acikwatie.blogspot.com/2014/10/giveaway-birthday-you-alls.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement