Mesti beli, inilah seleksi buku-buku hartanah terbaik di Malaysia. Jika anda tidak memilikinya sekarang, anda mungkin tidak akan dapat memilikinya langsung. Ilmu perlu dicari, pengetahuan mesti digali. Jika mahu berjaya dalam bidang hartanah, dan buat duit menerusi perniagaan yang semakin hari semakin mendapat sambutan gila kentang ini, maka buku-buku hartanah ini wajib anda dapatkan.

Di mana nak dapatkan seleksi buku-buku hartanah yang terbaik di Malaysia ini? Saya boleh katakan ia merupakan buku-buku hartanah mesti dan wajib beli jika mahu berjaya di dalam bidang ini.

Jika ditanya saya, tentulah daripada seseorang yang memang sudah punyai nama cukup gah dalam bidang hartanah ini. Jika anda pernah baca entri Seminar Hartanah Murah dan Berbaloi, tentu tahu siapa yang saya maksudkan ini.
Buku Hartanah Mesti Beli
AbangEnsem.com; blog yang paparkan segala macam tips untuk berjaya di dalam bidang hartanah. Bukan sekadar menganjurkan seminar hartanah yang paling laku keras di Malaysia, tetapi juga merupakan penulis banyak buku dan ebook berkaitan hartanah yang wajib dimiliki. Wajib dimiliki bukan untuk semua orang, tetapi untuk mereka yang mahu tahu selok belok hartanah di Malaysia - bagaimana nak jana income daripada industri yang berjuta ringgit ini.

Kali ini, pemilik AbangEnsem.com berikan peluang untuk semua untuk dapatkan koleksi dan seleksi buku-buku hartanah terbaik hanya menerusi blognya.

Tanya saya, dari mana nak dapatkan seleksi buku dan ebook terbaik tentang buat duit dengan hartanah ini? Tentulah saya akan kata .. sila rujuk pada pakar yang memang dah berjaya dalam bidang ini - AbangEnsem.com.

Jika orang yang berjaya dalam bidang ini rujuk buku-buku hartanah dan rekomen pada yang lain, tiada sebab anda yang lebih kacak dari AbangEnsem katakan tidak! Awek pun beli buku dan hadiri seminar hartanah AbangEnsem.com; anda pula nak tolak tepi ... malu sikit pada golongan yang ramai kata lemah tu .. sampai bila nak biarkan awek-awek ini jadi lebih pandai tentang hartanah dari diri anda yang dah macho selama ini?

AbangEnsem.com paparkan seleksi buku hartanah mesti beli dan anda hanya boleh dapatkan buku-buku hartanah terbaik itu menerusi pautan ini - Buku Hartanah Mesti Beli - Rekomen AbangEnsem.com

Awas. Ia tidak sesuai buat mereka yang telahpun jadi jutawan, tetapi sesuai untuk mereka yang berangan-angan nak jadi seorang yang boleh buat duit dalam bidang hartanah ini.

Tajuk-tajuk yang boleh anda dapatkan dari blog AbangEnsem.com:
    1. Buat Duit dengan Hartanah (Wan Infolelong) – RM35.00
    2. Panduan Lengkap Bisnes Sublet (Wan Infolelong) – RM35.00
    3. Panduan Lengkap Flipping Rumah Lelong (Wan Infolelong) – RM35.00
    4. Jejak Pelabur Hartanah (Dr Shah Razali) – RM35.00
    5. Bijak Melabur Edisi Rumah Lelong (Shafie Bustan) – RM35.00
    6. Ikon Hartanah #1 More Round (Mohd Ali Majis) – RM50.00
    7. Majalah Prospek Hartanah – RM8.00
      Amacam? Pelaburan kecil untuk ilmu berkaitan hartanah. Sangat sesuai untuk newbie ... macam saya (saya dah beli seleksi ebook hartanah dari AbangEnsem.com).

      Apalah sangat RM35 yang perlu anda keluarkan, kerana ia nanti akan jadi motivasi dan gerak usaha anda mendapatkan sumber income (residual income) berterusan hanya dek kerana anda punyai 1-2 rumah yang boleh buat duit untuk anda!

      Pasaran hartanah di Malaysia bukan semakin lama semakin susut, malah semakin lama semakin tinggi nilainya.


      1 Ulasan

      Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

      1. bagus semuanya bagi belajar ilmu hartanah untuk jana duit pasif dari sumber hartanah.

        BalasPadam

      Catat Ulasan

      Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

      Terbaru Lebih lama

      Advertisement

      Bisnes Shopee

      Advertisement

      BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

      Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


      Advertisement