Tanpa disangka, alhamdulillah, saya sudahpun mendapat dua bayaran income daripada Advertorial.MY. Walaupun baru sahaja saya sertai, telah dapat dua kali pembayaran daripada Advertorial.MY. Dan pembayaran terus dilakukan ke akaun bank tanpa diminta pun. Sedar-sedar ada email masuk mengatakan bayaran telah dimasukkan ke dalam akaun.

Advertorial.MY adalah satu medium terkini untuk blogger Malaysia jana income menerusi blog. Ia juga satu platform untuk para usahawan di luar sana mendapatkan khidmat blogger untuk promosikan produk dan jenama. Jika dah mendaftar, bolehlah promosikan Advertorial.MY ini untuk menjana income dengan berblog.

Bayaran Income Advertorial.MY

Pembayaran income daripada Advertorial.MY ini dilakukan dalam tempoh seminggu sekali. Dan alhamdulillah, saya telah dapat dua kali pembayaran daripada Advertorial.MY.
Bayaran Income Advertorial.MY

Ejen Pencari Kerja Buat Blogger Malaysia

Apa sebenarnya Advertorial.MY ini?

Portal ini akan menyediakan platform pengiklanan khusus untuk blogger yang mahu mendapatkan advertorial job daripada pengiklan tempatan. Pihak Advertorial.MY akan carikan pengiklan yang berminat dan cadangkan blog - blog yang telah mendaftar di mana mereka boleh menempah servis advertorial. Kepada pengiklan, mereka akan lebih mudah mencari blog yang sedia menawarkan khidmat advertorial untuk mereka beriklan.

Atau dengan kata lain, Advertorial.MY ini adalah ejen pencari kerja untuk blogger. Dan kerja itu ialah menulis review atau advertisement + editorial untuk pengiklan tempatan. Harga untuk servis ini pula, anda tetapkan dengan pengiklan yang berminat, tanpa perlu rujuk dengan pihak Advertorial.MY. Dan pihak mereka pula tak ada hak sesen pun dengan kadar servis yang anda buat dengan pengiklan. Bermakna, jika anda tetapkan kadar RM150 untuk satu post advertorial yang anda buat, maka RM150 itu adalah hak milik anda seratus peratus!

Daftar dengan Advertorial.MY dan jana income menerusi penulisan advertorial RM50-RM150 setiap post!

RM150? Boleh ke letak harga gitu?

Boleh. Tapi biarlah berpada dengan kelebihan yang ada pada blog anda. Nak letak harga lagi tinggi pun boleh, kerana ada pengiklan yang punyai bajet sehingga boleh bayar sehingga RM500 untuk satu post advertorial yang anda tulis. Lumayan tak?

Satu pengiklan yang berminat nak dapatkan servis advertorial di blog, anda kenakan kadar upah RM150 minima untuk satu post. Jika dia berminat nak buat 2 post? Bagaimana pula jika ada lebih dari satu pengiklan yang berminat? Jadi potensi untuk anda jana income menerusi blog itu amat tinggi sekali.

Jika anda ada blog, mahu dapat peluang jana income menerusi penulisan advertorial ini, bolehlah daftar dengan Advertorial.MY. Berminat? Daftar di sini - http://bit.ly/advertorialads

Pembayaran Income Kedua Advertorial.MY

Oh ya, saya telah menerima pembayaran kedua daripada Advertorial.MY ini pada 3 September 2014 yang lalu. Nak jana income menerusi blog seperti ni, kenalah daftar pantas-pantas dengan Advertorial.MY ini.
Bayaran Income Advertorial.MY
Jana income blog menerusi advertorial.my




17 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. rezeki anak-anak kan modalnya rajin jer...setuju dak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya. Jika rajin, in Sha Allah... adalah habuannya.

      Padam
  2. Assalammualaikum... bro HH,

    boleh lah daftar lepas nie...

    mselim3

    psl: menarik ... kena ambil peluang nie...

    BalasPadam
  3. Blogger tak ternama mungkin tiada peluang..:(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan dilupa .... saya dulu pun bukan terus buat blog jadi dikenali ramai ... bermula dari kosong gak ... jangan cepat putus asa ...

      Padam
  4. Haha.. Entry ni buat den teruja tahap gaban plak .. Terbaik

    BalasPadam
  5. ha..dah ada bukti macam nie..boleh la try..

    BalasPadam
  6. alhamdullilah rezeki msing2..ida ade dpt twran dr advertorial juga..ida dh bls email tp diorg xde kata pe2..mungkin xde rezeki..yelah blog ida bukan glamour pun.hehhe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bab balas email tu kena bijak juga, kena berikan sesuatu yang buat mereka teruja nak langgan dan buat advertorial menerusi blog kita.

      Padam
    2. yeke..ade tips x? yelah ida bukan thu sngat bab advertorial ni..sblm ni ida review biasa2 je..xmintak byrn sbb ida yg cari sndri,,just pernah dpt byrn dr legacy secret je utk review produk diorg,.

      Padam
  7. harap2 dapat majukan blog dulu.... :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya. Dapatkan dulu kekuatan blog barulah boleh mulakan dengan Advertorial.my

      Padam
  8. alhamdulillah saya pun dah dapat byk job lepas join advertorial.my dan juga sbg affiliate nie....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement