Dah tengok TVC video Hari Kemerdekaan ke 57 Malaysia dari Petronas tak? Kali ini, Petronas dengan sukacitanya berkongsi dari A sampai Z berkaitan iklan terbaru 2014 ini untuk tatapan kita semua. Agak nostalgia, apatah lagi ada Nasi Kandar Noordin dalam salah satu babak iklan Petronas ini.

Video iklan Merdeka Malaysia ke 57 tahun 2014 disediakan oleh Petronas anda boleh lihat bukan sahaja video penuh iklan tersebut berdurasi 3 minit 30 minit, tetapi cara pembikinan TVC tersebut beserta gambar-gambar menarik di lokasi penggambaran video tersebut dihasilkan.
Video Iklan Merdeka Malaysia Day 2014 Petronas
TVC iklan Petronas berkaitan Kemerdekaan Malaysia ke 57 memaparkan kisah dua orang sahabat yang menyusuri peredaran zaman sepanjang 57 kemerdekaan negara. Satu yang bagi saya sangat unik dan berlainan. Macam tengok time travel lak, dari satu era ke satu era yang lain.

Video Iklan Merdeka Malaysia Day 2014 Petronas


Video ini imbas kembali beberapa kejayaan besar negara semenjak 1957. Terasa cepat benar berlalu dah banyak juga dicapai oleh kita sebagai rakyat Malaysia. Bangga kejap walaupun ada di antaranya pernah dianggap sebagai satu angan kosong oleh segelintir orang.

Tahniah Malaysia atas kejayaan hebat.

Dan terima kasih kepada +PETRONASOfficial kerana menghasilkan sebuah TVC yang begitu seronok ditonton.

"Abah, tengok tu ... tu stesen keretapi kat kampung opah ..." kata anak saya ...
"Erkk .. ye la .... "

Nampak macam stesen keretapi lama di Batu Gajah, tapi tak pasti sangat sebab stesen KTM lama memang sepesen je semua.

Lawati laman web Petronas khusus untuk Merdeka Malaysia 57 tahun ini di sini - http://bit.ly/merdeka57my

Jangan lupa main interaktif yang disediakan... boleh kongsi dengan anak-anak dan lihat antara kejayaan Malaysia sepanjang 57 tahun Merdeka.
Video Iklan Merdeka Malaysia Day 2014 Petronas



Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement