Vivix Shaklee bukan satu supplement biasa. Ada keajaiban diberikan olehnya. Ramai yang telah berkata mengenai kebaikan pengambilan Vivix Shaklee ini, terutama untuk mereka yang ada masalah kesihatan, termasuklah masalah kesuburan bagi lelaki dan masalah lain seperti sakit jantung dan kencing manis.

Terbaru, didapati Vivix Shaklee dapat bantu mereka yang berazam untuk berhenti merokok. Elok sangatlah kalau dapat dimulakan dalam bulan Ramadhan. Ambil supplement Vivix Shaklee ini untuk lawan keinginan untuk merokok. 

Vivix Shaklee Bukan Supplement Biasa

Vivix Shaklee Bukan Supplement Biasa

Lupakan Merokok Dengan Vivix Shaklee

Ramai yang telah mengambil supplement ini mengatakan bahawa mereka lupa akan rokok, dan kesihatan tubuh badan juga semakin lama semakin bagus dari hari ke hari. Bukan mudah untuk tegar rokok berhenti dari amalan ini, apatah lagi kalau tidak ada satu 'bantuan' yang jadi pendorong. Vivix Shaklee adalah jawapan yang terbaik untuk mereka yang mahu buang tabiat yang tidak sihat itu.

Lihat beberapa testimonial pengguna yang amalkan pengambilan Vivix Shaklee ini, khusus untuk berhenti merokok.
Vivix Shaklee Bukan Supplement Biasa
[post_ads]
Tak perlu saya nak ulas panjang lebar mengenai keburukan merokok ni, sebab saya sangat pasti ramai dah tahu. Malah, kanak-kanak di sekolah pun tahu akan akibat buruk dari merokok.

Memandangkan lelaki adalah golongan paling banyak yang merokok, pengambilan Vivix Shaklee yang betul bukan sahaja akan bantu atasi masalah ketagihan nikotin dalam rokok, tetapi pada masa yang sama ia juga akan memulihkan tahap kesuburan seorang lelaki.

Ikhtiar Untuk Dapatkan Zuriat

Malah, ada testimonial yang mengaitkan pengambilan Vivix Shaklee buat pasangan yang telah lama berkahwin bermasalah untuk dapat cahayamata tercapai apabila ambil supplement Vivix Shaklee ini.

Apa yang hebatnya tentang Vivix Shaklee ini?

Ok, nilai dulu dari segi rasa. Rasa supplement luar biasa Vivix ini adalah seperti Ribena, manis-manis masan gitu. Ia merupakan supplement dari sumber semulajadi dan hanya boleh diambil oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas. Jadi, perlu simpan Vivix ini di tempat yang selamat dan tidak terdedah pada suhu tinggi. Pengambilan Vivix juga mudah, iaitu satu sudu teh sekali sehari.

Pengambilan Vivix ini tidak sesuai untuk ibu mengandung dan juga baru lepas bersalin!

Setiap satu botol Vivix Shaklee boleh tahan sehingga dua bulan, dengan syarat pengambilannya tidak dikongsi dengan orang lain, seperti kongsi dengan mak, ayah, nenek, suami, isteri, jiran sebelah atau rakan-rakan pejabat. Jika mahu, dapatkan sebotol seorang ... dan dari siapa, kat mana nak dapatkan produk Vivix Shaklee ini? Itu anda boleh rujuk di akhir blog post ini.

Ok, sebelum saya akhiri kisah menarik Vivix Shaklee ini, saya kongsikan serba sedikit beberapa perkara menarik tentang produk supplement ini, yang nampaknya bukan supplement biasa.
kelebihan dan testimoni vivix shaklee
testimoni vivix shaklee

Promosi Bulan Julai 2014 Vivix Shaklee

Ada promosi menarik mengenai pembelian Vivix Shaklee ini. Tak akan dapat dah promosi ini di masa akan datang. Untuk ketahui apakah promosi khas Vivix untuk bulan Julai 2014, bolehlah cepat-cepat hubungi pengedar di bawah ini.


Hubungi:
WhatsApp 019-4726180 Maira
http://hargasetkurus.com/

Dua Bonus Khas

Oh ya, sebelum saya terlupa, ada satu bonus eksklusif yang dibawakan oleh Cik Maira sebagai pengedar Vivix Shaklee ini. Maira beritahu saya, ada panduan pemakanan eksklusif Vivix Shaklee ini yang akan dikongsikan khas untuk pelanggannya sahaja. Kiranya mana-mana pelanggan yang dapatkan produk Shaklee ini boleh dapat personal 'coaching' tentang pemakananlah dari Maira ni .. kelassss gitu.

Dan bonus kedua ialah dia akan kongsikan cara untuk menjadi ahli Shaklee secara percuma dengan hanya mendapatakan produk Vivix Shakle bukan supplement biasa hanya menerusi Maira. Beli produk, dan anda ada peluang untuk buat bisnes supplement seperti Maira. Wahh .. itu sudah bagus ... dapat produk terbaik, dapat pula jana income.


Hubungi:
WhatsApp 019-4726180 Maira
http://hargasetkurus.com/

11 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. Ya anda boleh hubungi saya untuk saya kongsikan bagaimana rahsia pengambilan vivix yang ekslusif hanya untuk pelanggan saya..

    BalasPadam
  2. Terbaik, memang diakui Vivix memang hebat.

    BalasPadam
  3. Botolnya memang eklusif, berita baik buat perokok tegar yang berazam untuk berenti merokok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh buat hiasan menarik tu. Ciri produk yang bagus juga dari bentuk botol. Letak botol di perhatian ramai orang nampak, in Sha Allah ... akan ada yang bertanya

      Padam
  4. vivix mmg best, harga dia pun best..hehe

    BalasPadam
  5. bgus gk utk org yg nk bhenti merokok ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Produk vitamin shaklee memang terbukti bagus untuk kesihatan.

      Padam
  6. aslmkom nak tanya vivix nie kalaw sudah di guna boleh simpan di mane?seelok²nya ...

    BalasPadam
  7. Simpanan seperti biasa seperti yang tertulis pada label pembungkusan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement