Oh, sweet sangat iklan TVC Raya Aidilfitri 2014 daripada Telekom Malaysia ni. Anda dah tengok ke belum? Sudah-sudahlah ehhh tengok kisah CDM25 tu, benda tu dah lepas, dan sekarang tunggu sahaja kemaafan dari pihak terbabit. Haaa...macam video TVC iklan Hari Raya ini, serius memang sweet aksi adik kecil ini.

TVC Iklan Raya Aidilfitri 2014 dari Telekom Malaysia


Jika anda belum tengok, boleh tengok dan silakan untuk kongsikan kepada yang lain. Sebarkan nilai kemaafan kerana sebagai manusia kita takkan lari dari berlaku salah dan silap. Walaupun syaitan dan iblis dirantai di bulan Ramadhan, tetapi hati kita sering dibayangi nafsu amarah.

Semua dari kita boleh berubah dari yang buruk kepada yang elok, dari tidak baik kepada terbaik. Setiap kita juga akan diuji atas nikmat yang Allah S.W.T berikan. Jika tidak hari ini, mungkin esok, mungkin bulan depan, mungkin juga tahun depan, atau mungkin selepas kita beranak pinak atau dah timang cucu.

Saya seperti anda, manusia.

Jom layan TVC penuh makna Hari Raya 2014 daripada Telekom ini, jangan lupa ye .. kongsikan kasih sayang ini pada semua. Jika tidak anda, siapa lagi? ....weeee...





5 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. nak tengok lah..tahun ni belum tengok apa2 TVC raya lagi..

    BalasPadam
  2. Setiap kali nak raya, rasa tak sabar nak tgk iklan raya berkonsep story telling yang best mcm nie.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu, dan pasti ramai blogger Malaysia akan kongsikan video-video yang best dan menarik iklan Raya 2014 ...

      Padam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement