Diskaun hebat daripada Lazada. Ada potongan sehingga 77 % daripada Lazada Malaysia untuk peralatan elektronik. Jika anda mencari peralatan atau gajet elektronik baru untuk dimiliki, inilah masa yang sesuai untuk mendapatkannya. Diskaun ini terhad, ia hanya akan ada sehingga 2 Julai 2014 sahaja.

Jika anda belum pernah membeli secara online di Lazada, anda mungkin boleh membaca pengalaman peribadi saya membeli di situ. Saya boleh katakan Lazada Malaysia telah dengan jayanya memperbaiki segala kelemahan yang ada, hasil daripada maklum balas daripada pelanggan-pelanggannya sebelum ini.

Saya telah menggunakan khidmat servis pembelian dari Lazada Malaysia sebanyak 3 kali, semuanya melibatkan pembelian online. Satu pembayaran secara COD (cash on delivery), satu menerusi pembayaran pemindahan wang menerusi Maybank dan kali ketiga saya telah membeli jam tangan menerusi PayPal.

Semua penghantaran dalam masa kurang daripada 3 hari! Saya ceritakan pengalaman membeli belah online itu di sini - COD Belian di Lazada Malaysia

Diskaun Peralatan Eletronik Lazada 77 Peratus

Diskaun sehingga 77 peratus sah sehingga 2 Julai 2014 (klik banner)

Yang bestnya, salah satu produk dari Lazada saya beli dengan diskaun sehingga 90 peratus. Saya pernah ceritakan mengenai tawaran itu di sini - Lazada 2nd Year Annyversary Diskaun 90 Peratus

Diskaun peralatan elektronik Lazada sehingga 77 peratus tidak boleh dilepaskan begitu sahaja. Ada masa terluang, boleh browse produk-produk menarik yang ada diskaun. Ada juga diskaun tambahan diberikan kepada anda jika pembelian diberikan menggunakan aplikasi Lazada di Google Play, App Store dan juga Windows Store. Cepat rebut peluang diskaun hebat ini yang hanya akan ada sehingga 2 Julai 2014.

Psss ... ada juga diskaun lain, seperti diskaun ramadan dan diskaun syawal!

Untuk mendapatkan diskaun ini, apa yang perlu anda lakukan, adalah dengan klik banner yang dipaparkan di blog ini atau boleh terus membuat pilihan barangan elektronik di sini - Diskaun Lazada Sehingga 77 Peratus (sah sehingga 2 Julai 2014)



11 Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

  1. kalau nak join affliate lazada , ada syarat tak abg HH?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak ada rasanya ... dah apply ke sebelum ni? Apply kat entri saya tu ehh .. hoho

      Padam
  2. Ena belum apply lagi. Nanti nak apply lah.. hehehe tak pernah lagi beli kat Lazada,

    BalasPadam
  3. Pernah apply affiliate tapi entah mengapa stress xjadi copy code nya..

    BalasPadam
  4. wahhh...sehingga 77 peratus diskaun tu...kena terjah lazada ni...mana tahu ada yang berkenan ke...hee

    BalasPadam
  5. tinggi diskaun lazada ni..bleh ambk pluang ..

    BalasPadam
  6. hurm..saya lebih suka beli di kedai daripada beli melalui online ni sebab sebelum ni pernah kena tipu dgn penjual. order barang lain, yg sampai barang lain..

    BalasPadam
  7. tak pernah beli kt lazada. nak try la

    BalasPadam
  8. Banyak gak diskaunnya ni... boleh shopping ni...ushar2 barang2 yg best... :D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Komen adalah tanggungjawab anda. Tertakluk pada Akta 588 SKMM. Untuk pengiklanan, boleh email ke editor@hasrulhassan.com.

Terbaru Lebih lama

Advertisement

Bisnes Shopee

Advertisement

BERMASALAH DENGAN HARTA PUSAKA?

Panduan Mengurus Harta Pusaka dan Hibbah. - Nak Tahu? Klik Sini Sekarang!!


Advertisement